کد خبر: ۴۴۲۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

توضیح قالیباف درباره 4 درصد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برخی با رانت حقوق دیگران را از بین می‌برند.
آفتاب‌‌نیوز :
تسنیم نوشت: محمدباقر قالیباف از  کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه ضبط برنامه‌های تلویزیونی در صدا و سیما در جمع خبرنگاران، گفت: افرادی در جامعه پیدا می‌شوند که با قانون‌شکنی، استفاده از خلاء‌های قانونی و بعضاً با یک رانت و اطلاعات خاصی که به دست می‌آورند، بدون اینکه زحمتی بکشند فرصت‌های بزرگی به دست می‌آورند و منفعت‌های زیادی می‌برند، اما متقابلاً بخش عمده‌ای از حق و حقوق 96 درصد از مردم را از بین می‌برند.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها روند دولت‌ها به گونه‌ای است که سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مقطعی دارند و دائماً قانون را عوض می‌کنند.الان اگر به سایت دولت بروید، می‌توانید ببینید در طول یک سال چقدر بخشنامه صادر می‌شود، این در حالی است که هر کدام از بخشنامه‌ها مسائل خاص خودش را دارد؛ باید در این بخش ثبات ایجاد کنیم، چرا که این از مشکلاتی است که 4 درصد برای 96 درصد ایجاد می‌کنند.

قالیباف با بیان اینکه منظور ما از 4 درصد کارخانه‌داران و تولید کنندگان نیستند، اظهار داشت:  ما بر این باور هستیم که باید در کشور تولید ثروت کنیم و امنیت سرمایه‌گذاری داشته باشیم، چرا که بدون اینها ایجاد یک شغل هم امکان‌پذیر نیست. هم‌اکنون بیش از 80 درصد شغل‌ها در دست بخش خصوصی است و باید بخش خصوصی را تقویت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
با سلام
خیلی دوست داشتم که آقای آقای جها نگیری از آقای قالیباف سوال می کرد که:

شما با چه توجیهی یا چه حقی یا چه مجوزی نمایندگی 96% را عهده دار هستید ؟

شما با چه توجیهی یا چه حقی یا چه مجوزی نمایندگی 4% را بر عهد ثالث واگذار می کند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین