کد خبر: ۴۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

جوابیه "ماز" به یک گزارش

موسسه فرهنگی آموزشی "ماز" در واکنش به انتشار یک گزارش نوشته است: آنچه ماز را از اتهامات مربوطه تبرئه می کند نپرداختن هزینه گزاف برای تبلیغات تلوزیونی و رسانه (بر خلاف سایر موسسات) است.
آفتاب‌‌نیوز :
پیرو خبری در آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری برنا درباره موسسه‎های کنکور(اینجا)، موسسه فرهنگی آموزشی "ماز" جوابیه‎ای برای آفتاب‎ ارسال کرده است که به شرح زیر است:

گروه آموزشی ماز متشکل از  مدرسین و طراحان مجربی است که همگی از رتبه‌های برتر کنکور چند سال اخیر بوده‌اند و در طراحی سوالات آزمون آنلاین  آنقدر  دقیق و حساس عمل کرده‌اند که این شبهه را در همگان بوجود آورده است که طراحان سوالات کنکور همان طراحان آزمون‌های آنلاین ماز هستند.

 آقای امیررضا براتی رتبه اول کنکور تجربی ۹۷ ماه‌ها پیش در تاریخ  (٦بهمن ١٣٩٦)طی پیامی به گروه آموزشی ماز ضمن تشکر از سوالات آزمون آنلاین تایید کرد بسیاری از مباحث را با کمک آزمون‌های و جزوات ماز بهتر توانسته درک کند چرا که بطور دقیقو جامع به بررسی آنها  پرداخته شده است (که اسکرین‌شات این پیام در تاریخ ٨ بهمن ٩٧ در کانال تلگرام ماز قرار گرفت)، در نتیجه هنگام اعلام نتایج کنکور سراسری و ساعت‌ها قبل از مصاحبه تلویزیونی، با موبایل شخصی‌اش برای گروه ماز ویدیو می‌فرستد.

آنچه ماز را از اتهامات مربوطه تبرئه میکند نپرداختن هزینه گزاف برای تبلیغات تلوزیونی و رسانه (بر خلاف سایر موسسات) است.

ماز تا کنون هیچ تبلیغ  تلویزیونی مابین هیچ برنامه‌ایی نداشته و تمام هزینه‌های تبلیغاتی صرف خود دانش آموزان می‌شود، به طوری که در سال گذشته نزدیک به ٢ هزار  نفر توسط ماز بورسیه شده‌اند.

تمام نکات کنکور در آزمون‌ها و کلاس‌ها و DVDهاى کمک آموزشی ماز گنجانده شده‌اند و به این دلیل است که هر سال تمام نفرات برتر کنکور مازى بوده و براى اثبات این قضیه مى‌توانید در سایت گروه آموزشى ماز ...فایل تطابق کنکور با گروه آموزشى ماز را مشاهده بفرمایید.

در ضمن نه تنها اقاى براتى بلکه رتبه اول کنکور در سال‌هاى 93، 94، 95، 96 نیز مازى بودند که ویدیو مصاحبه با تک تک این افراد در سایت و ... ماز موجود مى‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین