کد خبر: ۴۴۳۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

کاندیداها قول دروغ به مردم ندهند

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها قول دروغ به مردم ندهند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وعده‌هایی که کاندیداها می‌دانند تحققشان غیرممکن است، اقدامی فریبکارانه و کلاهبرداری است، اظهار کرد: کاندیداها حتما از مقدورات و منابع کشور مطلع هستند بنابراین کاندیداهایی که هر آنچه نشدنی است را به مردم قول می‌دهند، دروغ است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به کاندیداها توصیه کرد صداقت و راستگویی را رعایت کنند و قول دروغ به مردم ندهند چرا که با موازین اخلاق و شرع منطبق نیست.

کاظمی درباره روند مناظرات نیز تصریح کرد: مناظره دوم بهتر بود چرا که مسائل اخلاقی بیشتر رعایت شد و امیدواریم کاندیداها واقعیت را بیان کنند تا بتوانند مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورند.

وی با تأکید بر اینکه کاندیداها مردم را ناامید نکنند، بیان کرد: هیچ دولتی بدون انتقاد نیست بنابراین کاندیداها باید هم نکات مثبت و هم نکات منفی را بازگو کنند و اینکه سیاه‌نمایی شود، برای کشور و منافع عمومی خوب نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از کاندیداها توقع ارائه برنامه دارند، اظهار کرد: کاندیداها باید برنامه داشته باشند و اینکه وعده ایجاد 4.5 میلیون شغل داده می‌شود، باید برنامه رسیدن به این عدد گفته شود اما متأسفانه کاندیداها برنامه خاصی ندارند.

وی درباره رعایت اخلاق انتخاباتی نیز گفت: مردم اخلاق را از بزرگان یاد می‌گیرند و اگر اخلاق نداشته باشیم، به ارزش‌ها و بنیان تربیتی جامعه ضربه وارد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین