کد خبر: ۴۴۴۲۲۸
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
آمده‌ایم به بداخلاقی‌ها، خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم

روحانی: ملت حصر نمی‌خواهد/در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند/هر کسی با 11 نفر پای صندوق رأی برود+فیلم و تصاویر

روحانی درجمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما آمده ایم به بداخلاقی ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون پایان دهیم./دوران شما تمام شده است/چه شده سخنگوی یک نهاد سیاه‌نمایی دولت را یاد گرفته؟/ ما 29 اردیبهشت پای صندوق می رویم تا بزرگان‌مان را به جامعه برگردانیم/ اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌روهای ما هم دیوار خواهد بود/ آنها می‌خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند
آفتاب‌‌نیوز :
روحانی در جمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما آمده‌ایم به بداخلاقی‌ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در سالن ابن‌سینای همدان، اظهار کرد: درود و سلام من بر مردم دیار کهن همدان. سلام و درود بر مردم شهرستان ملایر، نهاوند، تویسرکان، بهار، کبودراهنگ و ... .

وی ادامه داد: ما در انتخابات آمده‌ایم تا به بداخلاقی‌ها پایان دهیم و به خشونت‎وزران و افراطیون بگوییم دوره شما تمام شده است. شما هشت سال در این کشور بودید و مردم دیدند که در این کشور چه کردید.

روحانی گفت: ما دنبال آزادی هستیم و حتی در سالن سخنرانی‌مان بداخلاق‌ها را راه می‌دهیم. اینجا روزی است که باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم. منطق شما ممنوع کردن است و چیز دیگری ندارید. منطق شما هوچی‌بازی است و چیز دیگری ندارید.

وی همچنین گفت: جوانان غیور ما راه آزادی را انتخاب کرده‌اند، شما در طول این چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه‌های اجتماعی را ببندید. شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.

رئیس دولت یازدهم اظهار کرد: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند که یک و نیم برابر 10 سال قبل برای همدان تلاش کردیم. با وجود خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می‌آید، امروز راه‌آهن همدان افتتاح شد. یک ماه دیگر هم راه‌آهن کرمانشاه افتتاح می شود و ماه بعد راه‌آهن ارومیه افتتاح می‌شود و ماه بعدش راه‌آهن رشت و ماه بعدش راه‌آهن تبریز.

وی در همین راستا افزود: دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است. امروز می‌بینید که در چند ماه 5 استان به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود. این دولت مصمم است که به‌زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.

وی سپس گفت: من از شما سوال می‌کنم چه شده است که برای عده‌ای از کاسبان تحریم غصه ایجاد شده است؟ هر چقدر ناراحت و غصه‌‌دار باشید بدانید که این مردم 12 روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.

روحانی با بیان اینکه ملت ما در انتخابات خرداد 92 اعلام کرد خشونت را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: ملت ما خرداد 92 اعلام کرد که راه حصر و انزوای ایران را نمی‌پذیرد. ملت ایران یکبار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند 94 بود. اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند.

وی ادامه داد: من به همه دوستان و همه آنهایی که این روزها از پول بیت‌المال و پولی که بخاطر امنیت به آنها داده شده است، به روستاها و شهرها می‌روند تا مردم را ناامید کنند می‌پرسم چه چیزی موحب هراس شما شده است؟ اگر این ملت هم پیروز شود شما هم پیروز خواهید بود. اگر این ملت پیروز شود، آن وقت در سفره‌تان نانی را خواهید خورد که حاصل دسترنج کشاورز ایرانی است.

روحانی یاداور شد: آن روزی که 750 میلیارد پول نفت در دستتان بوده است، برای مردم ایران چه کردید؟ چه شده است که سخنگوی یک نهاد در این دو سه هفته سیاه‌نمایی دولت را یاد گرفته است؟ اجازه نمی‌دهم خانه‌ای که باید خانه عدالت باشد به خانه اتهام و دروغ تبدیل شود. البته شما نمی‌خواهید روحانی این مسیر را ادامه دهد.


وی در ادمه خاطرنشان کرد: 12 روز دیگر باید راه‌مان را به جهانیان یکبار دیگر اعلام کنیم. ما انحصارگرایان را نمی‌خواهیم. ما آنهایی که پشت میز نشسته‌اند و حکم صادر کرده‌اند، نمی‌خواهیم. راه ما مشخص است. راه ما همزیستی مسالمت‌آمیز میان اقوام ایرانی است. ما نمی‌گذاریم درصد درست کنید. ما ملت صد درصدی هستیم. ملت ایران با حقوق شهروندی واحد راه‌مان را ادامه می‌دهیم.

رئیس دولت یازدهم با بیان اینکه "من از همه شما می‌خواهم که 29 اردیبهشت که روز حماسه ماست، همه به پای صندوق بروید" گفت: به پای صندوق رأی بروید اما تنها نروید. هر نفر به همراه 11 نفر دیگر به صندوق بروید یعنی 12 نفره به پای صندوق آراء بروید. همه آنهایی که می‌خواهند ناامنی را به کشور بازگرداند و می‌خواهند آرامش منطقه را برهم بزنند، بدانند ما برای آرامش و امنیت و پیشرفت ایران عزیز به پای صندوق رأی خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه "ما برای پیشرفت و اشتغال زنان به پای صندوق رأی خواهیم رفت"، خاطرنشان کرد: آنها در هشت سال 860 هزار خانم را بیکار کردند اما در دولت یازدهم 750 هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌روهای ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی‌شناسید من آنها را می‌شناسم. آنها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده‌رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده‌رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند.

روحانی خاطرنشان کرد: ما باید برای اشتغال جوانان قدم برداریم، اما نه با حرف. آن کسی می‌تواند برای اشتغال حرف بزند که در سال 95، 650 هزار اشتغال ایجاد کرد. دولت در بهمن 95 طرح کارورزی و اشتغال آنها را تصویب کرده است اما عده‌ای همان طرح را به صورت ناقص به مردم وعده می‌دهند.

وی ادامه داد: طرح کاروزی برای جوانان را ما در برنامه ششم اعلام کردیم که به صورت متوسط 955 هزار شغل برای جوانان درست خواهیم کرد. عدد شغل محاسبه شده و کارشناسی شده و در هزاران جلسه بررسی شده و در قالب لایحه به مجلس داده شده است، چرا گفتیم 955 هزار نفر و نه یک میلیون؟ این بخاطر محاسبات کارشناسی ما بود. این عدد مصوب برنامه ششم در مجلس و با پیشنهاد دولت است.

رئیس دولت یازدهم تصریح کرد: من از شما می‌پرسم آیا می‌خواهیم مظلومیت‌ها در این کشور ادامه یابد؟ آیا می‌خواهیم باز چهره‌هایی که مرحوم هاشمی را مخدودش کردند به کارشان ادامه دهند؟ آیا می‌خواهیم جامعه ما از بیانات خاتمی عزیز استفاده نکند.

وی تأکید کرد: چرا عزیزان و چهره‌های عزیز ما و آنهایی را که به ملت خدمت کردند و گفتگوی میان ملت‌ها را به ارمغان آوردند و آنها را چهره واقعی ایران را به دنیا نشان دادند، خانه‌نشین می‌کنید؟ با چه قانونی؟

روحانی در همین راستا وعده داد: ما 29 اردیبهشت پای صندوق می‌رویم تا بزرگان‌مان را به جامعه برگردانیم. ما 29 اردیببهشت به پای صندوق می‌رویم تا شرایط امنیتی به دانشگاه بازنگردد. ما نمی‌خواهیم 16 آذر سخنرانی در دانشگاه ممنوع باشد.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم بازار صادرات کشورمان را به دیگران بسپاریم. نفت صادراتی شما را چه کسانی گرفته بودند؟ یک میلیون بشکه صادراتی نفت شما را چه کسانی گرفتند؟ آیا در اختیار گذاشتن بازار صادراتی ملت ایران به دیگران افتخار دارد؟ شما به کشورهای همسایه خیلی کمک کردید. آنها دلشان می‌خواهد شما مجددا برگردید. چون کشتیرانی ما تحریم بود کشتی ما باید به کشورهای همسایه می‌رفت و ما با لنج کالاهایمان را به ایران می‌آوردیم. برای هر کانیتنر باید 700 دلار اضافه‌تر می‌دادیم. با اجازه چه کسی شعار دادید. خواستید از یک تکه تاریخی سخنرانی کردید اما همان تکه تاریخی سه بار علیه فلسطین در سازمان ملل قطعنامه گرفتید.

این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همچنین گفت: ما در 29 اردیبهشت از منافع ملت ایران و قدرت واقعی ایران سخن می‌گوییم و می‌خواهیم بگوییم کشور ما باید صادرکننده بنزین و گازوئیل باشد. شما بنزین و هم گازوئیل را از خارج وارد می‌کردید اما این دولت مردم را به خودکفایی رساند. ما امروز صادرکننده گازوئیل هستیم اما به‌زودی در بنزین خودکفا شده و آن را صادر خواهیم کرد.

وی گفت: در یک منبع مشترک کشور همسایه دو برابر ما گاز را برداشت می‌کرد. در زمستان از همسایه گاز خواستیم بخریم و آنها 9 برابر قیمت گاز را به ما فروختند. همان همسایه مجددا گاز را قطع کرد اما دید ما احوالی ازشان نمی‌پرسیم و بعد از 15 روز مجددا گاز را وصل کردند. ما عزت را در عمل و نه در شعار می‌خواهیم. مردم عزیز 29 اردیبهشت بداخلاق‌ها را مأیوس کنید و آزادی بیشتر ملت ایران را رقم بزنید و دانشگاه‌ها را آزادتر کنیم و دروغ را در این کشور ریشه‌کن کنیم و اخلاق را به این کشور برگردانیم.

وی در پایان همانند دیگر سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش گفت: دوباره برای ایران خواهیم آمد.

فیلم سخنرانی رئیس‌جمهور را در اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا ببینید


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۶
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
31
124
شعار ملی
روحانی خط شکن خط فریب را بشکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
23
107
آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم

همه مردم گواهند که اسیب های جانی مالی عزتی از جانب افراطیون و خشونت طلبان به کشور وبه شیعه وارد شده زیاد است .

مثل حمله به سفارت و کنسول و کنسرت و اسید پاشی و ........
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
12
109
29 اردیبهشت پای صندوق های رای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
15
68
ما اشکنه نمی خوایم روحانی دور بعد قول بده بهتر باشی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
22
74
درود.خدا.بر.روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
22
77
انشاا...که با رای بالا محکم مقابل تندروها بیاستد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
16
72
ملت ما امید میخواهد . ملت ما پیشرفت میخواهد . ملت ما عزت میخواهد . ملت ما سعادت میخواهد . ملت ما ارامش میخواهد .
ما از دروغ و فریب بیذاریم . ما از تندروها بیذاریم . ما از منافقان بیذاریم . ما از دشمنان هاشمی و خاتمی و روحانی ، بیذاربم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
19
67
روحانی روحانی حمایتت می کنیم به امید حق پیروزی از آن ماست
الله اکبر مرگ بر دروغگویان و افراط گرایان
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
23
76
من چهار سال پیش که به روحانی رای دادم با تردید بود ولی الان که میخوام بهش دوباره رای بدم با غرور و افتخار رای میدم.زنده باد روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
19
63
ای روحانی سلام
ای روحانی سلام
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
20
31
ایییییینننننههههه
این تازه شروع بازیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
9
30
فیلم یادتون رفته. لطفا بذارید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
19
57
اصفهان یک کلام
روحانی والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
مشهد یک کلام
ر...وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
19
63
از کسی که یکعمر دادستان بوده ، جز زندان و اعدام ، چه انتظاری دارید !!! انتظار آزادی ؟ انتظار آموزش و پرورش ؟ انتظار مهربانی ؟ انتظار برنامه ریزی و مدیریت ؟ انتظار مردم داری ؟ انتظار کشور داری ؟ واقعا از چنین کسی چه انتظاری میتوان داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
یا رو سوال می کنه چطوری نقدینگی را به سمت تولید هدایت می کنی؟ قاضی می گه شما فکر کن درصدی مثلا ده درصد این هم بیاد چقدر اشتغال ایجاد می کند؟!! یارو اصلا تو باغ نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
انتظار ازادی بله
نانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
بعضی ها رو باید لوله وزندان کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
18
58
شعار ستاد رقیب:
ایران را زندان کنیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
4
14
خوب اين جمله خوب بود خداييش: شما اينها را نميشناسيد من اينها را ميشناسم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
8
18
دو نفر اصلا تو باغ نیستند یکی این رئیسی است که مثل جلیلی حرف می زند و دیگری این میرسلیم که شده غضنفر اصول گرایان. تو مناظره از همه بیشتر حمله بی خود و بی برنامه کرد و کسی محلش نگذاشت الان هم دارد از برنامه نداشتن اون دو تا نامزد دیگر خودش انتقاد می کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
8
14
انشاااله با حضورپر رنگ مردم جواب نه بسیار قوی به افراط و یاوه گوی خواهند داد و دولت تدبیر نیز بیش از پیش همت خود را جهت بهبود شرایط زندگی مردم بکار گیرد
ناشناس
|
Kuwait
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
7
14
شعار قلبها...........روحانی خط شکن حصر میر مهدی را بشکن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
9
19
خانواده ما بیش از 100 نفر سري قبلی به خاطر سال 88 رای ندادیم
اما این بار همه به روحانی رای میديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
6
13
مردم ما دوست داشتن به روحانی رای بدن از جمله خودم ولی روح زیاد مدارانه گرانه او باعث شد که از او دلسرد شویم ولی از امروز با تمام وجود همه را مجددا به رای دادن به روحانی تشویق می کنم از طرف استاد یک دانشگاه
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
7
21
مرگ بر اعدام
درود بر روحانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
5
17
درود .رای ما ازادی حقوق شهروندی وادامه کار روحانی
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
4
1
حذف اعدام

اعطای ۷ ملیون به هرایرانی مثل سوییس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
7
روحانی عزیزچند روز باقی مانده تا انتخابات انگیزه برای کامندان ایجاد کن ارای خاموش را به سمت خودت هدایت کن بعضی از مشاورینت خواب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
12
ان‌شاءالله خداوند رحمان و رحيم پشت و پناهت باشد. الهي آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
4
15
درود بر روحاني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
12
انشاءا... اين اميد ملت و مردم به ثمر بنشيند و مجموعه نظام هم به خواسته هاي ملت توجه بيشتري كند. وعده ما 29 ارديبهشت پاي صندوق‌هاي سرنوشت
منتظر المنجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
4
19
مردم، حتي يك راي روحاني را هم در خانه نگذاريد . يك راي بيشتر هم يك مشت كوبنده ديگر به دهان افراط و چپاولگران سرمايه هاي ملي و جنگ طلبان است. سوريه و ونزوئلا و....درس عبرت است. هم دينمان را ميخواهيم و هم عزت ميهن و حفظ ناموس و احترام جهاني و اقتدار ملي مان را. با اصلاحات و اعتدال بيشتر به خط منجي موعود نزديك خواهيم شد. به حكومت مداحان هتاك اجازه بازگشت ندهيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
آقای روحتمی مطمئن باش ما عرصه را بر چپاولگران و غارتگران بیت المال تنگ خواهیم نمود ان شالله
قشقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
2
جناب روحانی از برنامه ها وکارهای انجام شده دولت مثل تعامل با جامعه جهانی و.... راضی هستیم ولی از افزایش حقوق کارگران ناراضی ... واقعا قشر فقیر مثل جامعه کارگری این حقشان نیست
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
12
یزد یک کلام
روحانی والسلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
10
ما نفهمیدیم گناه میر حین موسوی چه بود ؟آا دعوت به تظاهرات مسالمت آمز جرم است؟هر روز در آمریکا بر علیه رییس جمهورشان تظاهرات می کنند. آیا موسوی مسئول اغتشاشات است؟آیا معلوم شده آنها چه کسانی بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
11
2
وقتی همتون بیکار شدید و بعدش هم معتاد شدید می فهمید رأی دادن بهش خوبه یا بد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
13
براى نجات ايرانيان وايرانمان بايد به روحانى رأى داد وگرنه كشورمان را تبديل به ونزوئلا مى كنند مردم هوشيار باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
9
ملت باید غیرت و شرف داشته باشند و همرو به صندوق رای دعوت کنند و درس جانانه ای به دشمنان مردم و روحانی بدن.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
14
مرگ بر اعدام
اعدام باید. برداشته شود .
سفارت امریکا باید باز شود .
توسعه سیاسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
5
حالا چرا 11 تا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
1
درود بر 3سید فاطمی
خامنه ای , روحانی و خاتمی
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
0
درود بر روحانی و نهضت آزادی ایران
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
2
0
درود بر روحانی

درود بر طالقانی
الهه
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
0
فقط ای کاش همه ی هوادارانش بروند پای صندوق رای .
در پیروزی روحانی که شکی نیست ولی برای رسیدن به همه ی اهداف پیش رو اختلاف آرا بین رئیسی و روحانی باید زیاد باشه . قالیباف هم که کشید کنار .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین