کد خبر: ۴۴۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

محمد هاشمی: تقدیر هاشمی از صبر روحانی را من هم شنیده‌ام

محمد هاشمی رفسنجانی ضمن ارزشمند دانستن حضور رئیس‌جمهور در استان گلستان و شنیدن درددل معدن‌کاران، گفت که او هم شنیده است که آیت‌الله هاشمی از صبوری حسن روحانی تعریف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اعتراضات کارگران به رئیس‌جمهور در معدن یورت، در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» اظهار کرد: کار ایشان ارزنده است؛ بالاخره رئیس‌جمهور در غم و شادی باید در کنار مردم باشد و آقای روحانی کار خوبی کردند که به میان مردم در معدن یورت رفتند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: آقای روحانی در سایر جاها نیز با نقد و انتقاد مواجه شدند، اما ایشان صبر کردند و پذیرفتند. من مستند ایشان را از تلویزیون ایران ندیدم اما آن را از طریق آپارات دنبال کردم. در آنجا دیدیم که برخی دانشجویان پرخاشگری کرده و به ایشان توهین می‌کنند، اما ایشان با نهایت صبر و متانت نشسته‌اند و حرف دانشجویان را گوش می‌کنند و بعد به آنها جواب می‌دهند. این از ویژگی‌های شخصی و ارزشمند آقای روحانی است.

وی درباره تعبیری درباره صبوری که روحانی در مستندش به نقل از آیت‌الله هاشمی بیان کرد، نیز گفت:‌ من خودم هم این را شنیده بودم. حاج‌آقا تحمل آقای روحانی را تحسین می‌کردند. تحمل آقای روحانی و سعه‌صدر ایشان در بین رؤسای جمهور و مسئولان کشور ستودنی است.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اگر از نظر تاریخی بررسی کنیم، بیشترین هجمه به دولت آقای روحانی شد؛ آن هم هجمه‌های ناجوانمردانه، اما آقای روحانی تحمل و سکوت کرد؛ البته هر از گاهی تک‌نظراتی می‌گفت و تکه‌هایی می‌پراند که برای مخاطب آن سوزنده و دردناک بود. دیدید که در مناظره یک‌سری از آنها را آقای میرسلیم جمع کرده و علیه ایشان بیان کردند.

وی تاکید کرد: حضور رئیس‌جمهور در جمع معدن‌کاران معترض هم یکی از مصادیق سعه‌صدر و تحمل ایشان است. ایشان خواستند در سخت‌ترین شرایط در کنار معدن‌کاران باشند و این کار فی‌نفسه خیلی ارزشمند است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین