کد خبر: ۴۴۴۹۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

واكنش مولاوردی به دروغ شاخدار حامی رئیسی و توهین به زنان ایرانی/ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

«دروغ شاخدار»، واكنش معاونت امور زنان رياست‌جمهوري به اظهارات نماينده سابق مجلس بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 در اين اظهارات كه در قالب يك كليپ در كانال‌هاي تلگرامي منتشر شد، فاطمه آليا نماينده دور نهم مجلس عنوان كرد: «قراردادهايي از سوي معاونت امور زنان دولت يازدهم با صندوق جمعيت و توسعه سازمان ملل بسته شد كه طبق آن اطلاعات زنان ما مخصوصا زنان مطلقه بين ٢٠ تا ٢٥ سال در قالب اينكه براي اين افراد در آنتالياي تركيه كارآفريني خواهيم كرد، بسته شده است». موضوعي كه به سرعت واكنش شهين‌دخت مولاوردي را در پي داشت و او اين را دروغ شاخدار خواند و در پاسخ به او در كانال تگرامي خود نوشت: «الان كليپي تحت عنوان افشاگري تكان‌دهنده!!! (بخوانيد دروغ شاخدار) فاطمه آليا كه توسط قرارگاه سايبري عمار بازنشر مي‌شود به دستم رسيد.»

وي در ادامه افزود: «در اين كليپ كه ثانيه‌هايي از آن مزين به شعار دولت كار و كرامت! هست ايشان با دروغ‌پردازي و وارونه نمايي محض اتهامي را به معاونت امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري وارد مي‌كند كه به يقين قابل پيگرد قضايي بوده و اين معاونت تا ارايه مستندات و مدارك و دلايل محكمه‌پسند براي اثبات اين ادعاي واهي از پا نخواهد نشست.»

مولاوردي در پايان تاكيد كرد: «شنيده بوديم هر چه به زمان برگزاري انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم آتش حمله و تخريب عليه اعضاي دولت و همكاران و همراهان رييس‌جمهور شدت خواهد گرفت، اما در باورمان نمي‌گنجيد كه اين مدعيان پايبندي به ارزش‌ها چنين بي‌محابا به دين و ايمان خود چوب حراج بزنند! آبرو و حيثيت مومنان كه در آموزه‌هاي ديني ما از خون مومن هم بالاتر است جاي خود دارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
2
28
هیچ آدم عاقلی حرف فاطمه آلیا رو باور نمیکنه.درفشانی های ایشان در مجلس گذشته رو فراموش نکردیم.
طلبه از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
از پیامبر اکرم درباره برخی از گناهانی که ممکن است از انسان مؤمن سر بزند سؤال شد و حضرت بترتیب فرمودند که ممکن است ؛ ولی وقتی از دروغ گفتن مؤمن سؤال شد حضرت فرمودند : هرگز ؛ یعنی مؤمن هرگز دروغ نمی گوید و گفتن دروغ موجب بی ایمانی میشود ولی متأسفانه سیاست گروه دلواپسان و چپاولگران اصلی بیت المال مسلمین این است که میگویند : ما باید پیروز صحنه انتخابات باشیم به هر طریقی که ممکن است از جمله دروغ گفتن و افترا بستن که تا شکایتی بشود و پیگیری بشود ما به نتیجه دلخواه میرسیم و در نهایت در جواب شکایت با یک عذر خواهی دروغین خودمان را راحت میکنیم . الآن در شهر قم از یکی از همین افراد دروغگو که خودش از مجرمین فساد اقتصادی است بعنوان سخنران جلسات بصیرت انتخاباتی استفاده میکنند تا مردم را به عقب برگردانند ولی زهی خیال باطل چون عامه مردم از اینها بشدّت متنفّرند .
ناشناس
|
India
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
دین و اعتقادات مذهبی بکنار یک انسان اگر از سلامت روانی برخوردار باشد امکان ندارد که چنین اتهامی بکسی بزند گوینده این روایت مسلم بدانید که گرفتار اکیتزو فرمیا یا نوعی روان پریشی گرفتار است که داستانی در ذهن پرورانده سپس به باور داستانش رسیده
در گذشته میگفتند گرفتار مالیخولیا شده .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین