کد خبر: ۴۴۴۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

رایزن اقتصادی سفارت فنلاند به زنجان می‌آید

مسئول روابط‌عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: در هفته آتی رایزن اقتصادی سفارت فنلاند به استان زنجان می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
«زهرا سعادتی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رایزن اقتصادی سفارت کشور فنلاند در ایران به‌منظور توسعه روابط تجاری و نیز دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی، 24 اردیبهشت‌ماه وارد زنجان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: وی در مدت زمان اقامت دو روزه خود در زنجان ضمن پیگیری نتایج حضور سال گذشته سفیر این کشور در استان مقدمات سفر یک هیئت بلندپایه فنلاندی را ظرف چند ماه آینده به زنجان بررسی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است اتاق زنجان با کشور فنلاند دارای روابط حسنه اقتصادی بوده و هیئت بزرگ تجاری اتاق زنجان نیز سال گذشته با فعالان اقتصادی این کشور دیدار کرد که یکی از مهم‌ترین نتایج این اعزام امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین زنجان و تساوی جنوبی بود.

سعادتی با اشاره به سفر هیئت تجاری بلغاری به اتاق بازرگانی استان زنجان، خاطرنشان کرد: این سفر در چند روز گذشته انجام شد عمدتاً با هدف آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گسترش مناسبات اقتصادی استان زنجان با کشور بلغارستان صورت گرفته که زمینه‌های گسترش همکاری‌های فی ما بین مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط‌عمومی اتاق بازرگانی استان زنجان، یادآور شد: این هیئت تجاری اقتصادی در طول این سفر علاوه‌بر بازدید از طرح‌های بزرگ صنعتی استان با فعالان بخش خصوصی نیز دیدار و گفت‌وگو کردند، زمینه‌های فعالیت اعضای این هیئت تجاری در خصوص فروش ماشین‌آلات کشاورزی، ماشین‌آلات مرتبط با صنایع چوب و صنایع هیدرولیک و نهایتا فروش دانه‌های خوراکی در بازار ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین