کد خبر: ۴۴۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

اعلام لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر همدان

هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان همدان، امروز اسامی افراد مورد حمایت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان را رسما اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اعضای لیست شامل اسدالله نقدی؛ دکترای جامعه شناسی با گرایش جامعه شناسی شهری، دانشیار و مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، ابراهیم مولوی؛ دکترای مدیریت شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا و عضو فعلی شورای شهر همدان، جواد گیاهشناس؛ دکترای علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه و دبیر حزب مردم سالاری، مجید زرین دلاور، دانش آموخته کارشناسی ارشد روانشناسی، مدیر ارشد اتحادیه های صنفی سازمان صنعت معدن تجارت استان همدان؛ عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، علی فتحی؛ دانش آموخته ادبیات، کارشناس امور شهری شهرداری  و مدیر ناحیه یک منطقه یک شهرداری همدان، عضو حزب ندای ایرانیان، سیدافشین ابراهیمی؛ دانش آموخته حقوق، وکیل دادگستری ؛ عضو حزب اعتماد ملی، حجت الاسلام سعید دینی؛ مدرس دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی همدان، حمید بادامی نجات؛ کار آفرین و رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان، عضو انجمن اسلامی مهندسان،حمید خاورزمینی؛ دانشجوی دکترای جامعه شناسی، عضو حزب حاما، مریم روانبخش؛ دانش آموخته کارشناسی حقوق ؛ عضو حزب مردم سالاری، رضوان سلماسی؛ فرهنگی و فعال در عرصه ی ورزش، قهرمانی کوهنوردی عضو حزب حاما.

حمید خاورزمینی پس از اعلام لیست نهایی به نمایندگی از لیست اصلاح طلبان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال با موضوع مبارزه با فساد و با تاکید بر انتشار لیست اموال شخصی خود قبل و بعد از حضور در شورا، بیان کرد: لازم است افرادی که پاکدست هستند وارد شورا شوند یعنی کسانی که پرونده های پاک دارند و حاضرند اموال خود را قبل و بعد از حضور در شورا به اطلاع موکلین خود قرار دهند.

این کاندیدای اصلاح طلب با تاکید بر اینکه این افراد باید شجاعت و شهامت مقابله با فشارها و وسوسه های باندهای فساد را داشته باشند، افزود: در شورا هیچ چیز محرمانه وجود ندارد و باید همه اخبار و اطلاعات به اطلاع عموم مردم برسد.

وی با اشاره به شعار اصلاح طلبان مبنی بر قانون گرایی، کارآمدی و پاکدستی اظهار کرد: چگونگی کنار هم قرارگرفتن این شعار دارای حلقه مفقوده بوده و مشکل این است که به جای توزیع ثروت به دنبال تولید ثروت هستیم که حاصل آن تخریب، گسترش حاشیه نشینی، فساد، آسیب های اجتماعی و از بین رفتن فرهنگ بومی است.

خاورزمینی به ویژگی این دوره از شورا که به آن خواهد پرداخت، اشاره کرد و گفت: تعیین جهت فرهنگی و انجام آن از ویژگی های این دوره شورا است.

وی با تاکید بر متفق بودن نگاه عادلانه تر در شهر، با اشاره به سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: این سازمان ها سقفی دارند که خیلی به سقف قدرت نزدیک نیست اما بهترین ابزار برای ارتباط با جامعه بوده و با افراد محدودی اداره می شوند.

این کاندیدای اصلاح طلب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با بیان اینکه گروه هایی که قبل از انتخابات به شدت پول خرج می کنند بعد پول کلان دریافت خواهند کرد، اعلام کرد: حاضریم تمام اموال خود را فهرست کرده و تقدیم کنیم و بعد از 4 سال شورا نیز مجدد اعلام کنیم.

ابراهیم مولوی دیگر کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر با بیان اینکه هر ١١ نفر با تفکرات اصلاح طلبی وارد شورا شوند موفق خواهند بود، تاکید کرد: کسی که وارد شورا می شود باید فارغ از دیدگاه ها به نفع مردم و شهر کار کند و سوال مطرح شده این است که چقدر برای شهر حاضر هستیم هزینه کنیم؟

وی با انتقاد از نقد به عملکرد شورای چهارم بیان کرد: یکی از اقدامات مناسب شورای چهارم جلوگیری از صدور مجوز بلندمرتبه سازی بوده است.

رضوان سلماسی از بانوان نامزد شده این دوره نیز با بیان اینکه به لحاظ فرهنگی نتوانسته ایم بانوان را به جامعه بیاوریم، عنوان کرد: آموزش وسیع در سطح شهر، تقویت و توانمندسازی بانوان، استفاده از مشارکت حداکثری بانوان در حوزه های مختلف، اعتماد به زنان از برنامه های مورد نظر است که امیدوارم با حضور در شورا به ان دست یابیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سعید دینی نیز با بیان اینکه در حوزه فرهنگی انتظاراتی وجود دارد، اظهار کرد: هدف از ورود به شورا ایجاد تحول در کمیسیون فرهنگی است و نگاه من با توجه به پتانسیل همدان نگاه بومی و ملی است.

وی به توریستی بودن شهر همدان و استفاده از پتانسیل های آن با هدف اشتغال زایی اشاره و بیان کرد: تفریح در همدان گران است و به جای ساخت فرهنگسرا تسهیلاتی را برای تفریح ارزان فراهم کنیم.

دینی به ایجاد ارتباط با خیرین در هزینه برای ساخت اماکن تفریحی اشاره کرد و گفت: در عرصه ملی نیز اگر شورا پیش قدم شود پاتوق هایی در سطح شهر برای حضور جوانان و نخبگان برای تبادل نظر ایجاد شود.

اسدالله نقدی کاندیدای دیگر پنجمین دوره انتخابات شورا نیز بر استفاده از علم روز در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید به صورت شفاف بوده و شهر شیشه ای باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شورای شفاف داشته باشیم حتما در قبال شهروندان پاسخگو خواهد بود و این را در اصطلاح مدیریت شیشه ای شهر می دانم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین