کد خبر: ۴۴۶۱۹۵
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
گردهمایی بزرگ هواداران روحانی در زنجان

روحانی: دروغ نگویید/در پادگان ناهار چرب ندهید/مگر رهبری نفرمود حق‌الناس؟+فیلم و تصاویر

حسن روحانی گفت: صدا و سیمایی که همه کارکنانش زحمت کش‌اند گرفتار یک باند سیاسی است؛ به جای شورای نگهبان از جوانان می خواهم نظارت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- حسن روحانی در جمع مردم استان زنجان و در سالن انقلاب زنجان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ حسن روحانی در جمع هزاران نفر از هواداران خود در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: مردم عزیز استان غیور زنجان! پایتخت شور و شعور حسینی! سرزمین غواصان دریا دل! سرزمین شهریاری‌ها! زنجان شجاع و غیور و تصمیم‌ساز برای ۲۹ اردیبهشت! درود و سلامم بر جوانان و زنان و مردان و کارگران و کشاورزان و فرهنگیان و هنرمندان و ورزشکاران زنجان عزیز.

وی با بیان اینکه زنان و جوانان ما برای یک تصمیم بزرگ ملی در این هفته آماده شده‌ایم، اظهار داشت: در روز جمعه باید میان دو راه، یکی را انتخاب کنیم. یا به سمت قله برویم و پرچم ایران را به اهتزار درآوریم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم و عزت خود را از دست بدهیم. کدام را انتخاب می‌کنید؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم زنجان و مردم ایران راه قله را انتخاب خواهند کرد، تصریح کرد: به جوانان باید اعتماد کنیم. به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان به آنها نهار ندهید. ایران همین سه چهار روز نیست. اخلاق و صداقت کجا رفت؟ مگر رهبر انقلاب نفرمود مر قانون. قانون کجا رفت. مگر رهبر انقلاب نفرمود حق الناس. حق الناس کجا رفت؟

روحانی ادامه داد: صداوسیمایی که کارمندان زحمتکشی دارد گرفتار یک باند سیاسی شده است. من نمی‌خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم که نظارت کند. جوانان شما نظارت کنید.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید به روحانی توهین کنید شما چهار سال توهین کنید بازهم اشکالی ندارد، خاطرنشان کرد: چرا به معلمان توهین می‌کنید. شما به دروغ می‌گوید ضد عفت و حجاب به بچه‌ها درس می‌دهند. شرم و خجالت کجا رفت؟ چرا در روستاها به روستاییان شریف ما می‌گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می‌شود. چرا دروغ می‌گویید.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه روحانی می‌گوید به جای اینکه پول گندم را به فرد دیگری بدهیم آن را به کشاورز زنجانی بدهید، ابراز داشت: روحانی می‌گوید بجای ۱۵۰ میلیارد سال ۹۵، ۶۰۰ میلیارد تومان به کشاورز بدهید. ما چهار سال بر عهد و پیمانی تصمیم گرفتیم که چهره واقعی ایران را به جهانیان معرفی کنیم. ما چهار سال قبل تصمیم گرفتیم که به جهانیان بگوییم مردم ایران، مردم خشونت و افراط نیستند.

روحانی با بیان اینکه مردم ایران مردم صلح و همزیستی مسالمت آمیز هستند، عنوان کرد: ما چهار سال قبل تصمیم گرفتیم درهای کشور را نبندیم و درها را باز کنیم و گردشکران بیایند و افتخارات معماری ما مانند گنبد سلطانیه و شور و شوق حسینی را در زنجان ببینند.

وی با اینکه ما نمی‌توانیم یک کشور عظیم را با نذر و صدقه اداره کنیم، یادآور شد: با این همه تجربه به چهارسال قبل بازنمی‌گردیم. ما به عقب برنمی‌گردیم. ما تصمیم گرفتیم مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه بدهیم. ما نمی‌خواهیم ایران تحریم شود. ما نمی‌خواهیم در بانک‌ها را ببندیم و در صرافی را باز کنیم. ما دیگر نمی‌خواهیم کشتی‌های بزرگ به بنادر ایران نیایند بلکه به بنادر کشورهای جنوب ایران بروند و کانتینرها را ۷۰۰ دلار گران‌تر و با لنج به ایران بیاوریم. ما نمی‌خواهیم بالای کشتی ایران پرچم کشور کوچکی باشد بلکه می‌خواهیم پرچم ایران باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم کالایی تولید کنیم و در انبار باقی بماند و اجازه صادرات نداشته باشد، بیان کرد: ما می‌خواهیم صادرکننده باشد. ما نمی‌خواهیم پتروشیمی زنجان از سال ۸۵ نیمه تمام بماند بلکه منابع مالی این طرح را تامین کردیم. ما کشاورزی مدرن را در زنجان ادامه خواهیم داد. ما ۱۰ هزار هکتار آبیاری مدرن و ۱۱ هزار هکتار دیگر داشتیم. ما می‌خواهیم به همه روستاهای ایران گاز و برق و آب و اینترنت و جاده برسانیم.

روحانی با بیان اینکه شما هر روز دولت یازدهم را تخریب می‌کنید، گفت: آیا وضع بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ آیا همه مردم ایران زیر پوشش بیمه درمانی قرار نگرفته‌اند؟ افتخار ما این است که کشورمان اسلامی و حسینی است. به خاطر انتخابات حاضر شدید دین و اخلاق را بفروشید؟ به خاطر انتخابات حاضر شدید ایران را سیاه‌نمایی کنید؟ به خاطر رای می‌خواهید محرومان و فقرای جامعه ما را تحقیر کنید.

وی افزود: ما رای را برای کشور و ملت و اسلام می‌خواهیم. شما ظاهرا دین و کشور و مردم را برای رای می‌خواهید. دوران خرافت پایان یافته است.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه می‌گویند می‌خواهیم برای جوانان اشتغال درست کنیم، اظهار داشت: هشت سال کشور در دست شما بود و مدیران آن زمان در ستاد شما هستند. چقدر شغل ایجاد کردید. در آن هشت سال اشتغال ۸۵۰ هزار زنان را از بین بردید و صد هزار اشتغال خالص نداشتید. ما به دنبال اشتغال هستیم. برجام را برای اشتغال و سرمایه‌گذاری و فضای آرام و محیط زیست رفتیم.

به‌نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد روحانی، وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در خصوص دریاچه ارومیه بیان کرد: اگر دولت یازدهم در خصوص دریاچه ارومیه اقدامی نکرده بود این دریاچه خشک شده بود و مردم با بحران طوفان نمک روبرو بودند. آقای صداوسیمایی که حاضر نیستی از دولت  سخن بگویید حداقل از دریاچه ارومیه سخن بگو.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت یازدهم برای توسعه زیرساخت‌ها و پهباندها تلاش بسیاری را انجام داده است، یادآور شد: این خدمات در دولت دوازده بیشتر ادامه می‌یابد تا هرکدام از شما یک صداوسیما باشید.

روحانی افزود: می‌گویند شبکه‌های ارتباطی بسته شود. چرا؟ آنها می‌گویند اتوبان‌ها را ببندید چون مردم تصادف می‌کنند، شما ماشین‌ها را درست کنید نباید برای تخلف یک نفر خیابان‌ها را بست.

وی با بیان اینکه صاحبان این کشور ملت ایران هستند، بیان کرد: با رای مردم‌ ایران، تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می‌کنند. نکته دیگری که باید بگویم آن است که به جوانان و دختران ما اعتماد کنید.

روحانی ادامه داد: آنها بهتر از شما دین را قبول دارند دائم پشت تریبون‌ها نگویید آنها بی‌دین هستند. همه جوانان ما به خدا اعتقاد دارند. اگر باور ندارید تاسوعا به زنجان بیایید.

رییس دولت یازدهم با بیان اینکه چرا به جوانان و دختران ما توهین می‌کنید، گفت: شما پاسدار عفت در کشور شده‌اید؟ پاسدار عفت ما زنان ما هستند. پاسدار عفت ما جوانان ما هستند.

روحانی با بیان اینکه راه چاره و گشایش برای تحقق وعده ها، رفتن به پای صندوق‌های آرا است، تصریح کرد: رای اولی‌ها از شما می‌خواهم به پای صندوق‌های رای بیایید، رای دومی‌ها با آنهایی که در سال ۹۲ رای دادید به پای صندوق‌های رای بیایید.

وی تاکید کرد: روحانی خود را آماده کرده است تا آبرو و روح و جان و جسمش را فدای شما کند.

رییس دولت یازدهم با اشاره به برخی از شعار شرکت‌کنندگان در این همایش خاطرنشان کرد: من می‌دانم شما چه می‌گویید؟ شما می‌گویید چرا کلیدت بعضی از درها را باز نکرد؟ با رای‌تان به روحانی قدرت بازو بدهید.

روحانی اضافه کرد: من قبول دارم قدرت ما از اقتصاد، سیاسی و نیروهای مسلح ما است اما قدرت واقعی متعلق به این جوانان عزیز است. اگر دشمنان ایران می‌ترسند از این جوانان می‌ترسند.

وی خطاب به برخی از مخالفان دولت یازدهم ابراز داشت: من از بعضی‌ها می‌خواهم که دور وبری‌ها، مسجد و شهر و احیای خود را نبینند، جوانان هم اهل احیا و دعا هستند. چرا فقط خود را انقلابی می‌دانید این انقلاب برای همه جوانان است. چرا فقط نظام را متعلق به خود می‌دانید، این نظام متعلق به همه جوانان است.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ما پای صندوق‌های رای می‌رویم تا حصر را بشکنیم، ابراز داشت: آنهایی که می‌خواهند قدرت در انحصار یگ گروه خاص باشد به آنها می‌گوییم قدرت ایران متعلق به همه ایران است. ما حصر قدرت در کشور را نمی پذیریم، ما حصر ایران را نمی پذیریم، ما تحریم ایران را نمی‌پذیریم.

روحانی خطاب به شرکت‌کنندگان اعلام کرد: بر آزادی سلام! بر اعتدال سلام! به اصلاحات سلام! بر اصولگرایی معتدل سلام! بر امید ملت ایران سلام! به پیشرفت سلام! به رسیدن به قله‌ها سلام! برای اهتراز همیشگی پرچم ایران سلام!

وی با بیان اینکه به بعضی چیزها هم نه می‌گوییم، یادآور شد: به بداخلاقی نه! به دروغ نه! به تخریب نه! به تبعیض میان اقوام نه! به تبعیض میان مرد و زن نه! به جدا کردن جوانان نه! به شکست وحدت ملی نه! دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره امید.

مجموعه ورزشی انقلاب مملو از جمعیت است و شرکت‌کنندگان با سر دادن «روحانی قهرمان خوش آمدی به زنجان» از روحانی استقبال کردند. دقایقی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در انبوه هواداران خود حضور یافت.

حاشیه‌ها

 مجموعه ورزشی انقلاب مملو از جمعیت است و شرکت‌کنندگان با سر دادن «روحانی قهرمان خوش آمدی به زنجان» از وی استقبال کردند. 

شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای سبز و بنفش و همچنین پوسترهای سید محمد خاتمی و شال و پرچم بنفش به ابراز شادی پرداختند.

تا پیش از ورود روحانی به مجموعه ورزشی انقلاب، شرکت کنندگان بارها سرود یار دبستانی و ترانه دوباره ایران را با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خویش همخوانی کردند.

به‌نوشته ایلنا، از نکات جالب در همایش امروز تشویق ایسلندی شرکت کنندگان بود که با کوبیده شدن هر طبل، حضار به صورت هماهنگ نام روحانی را تکرار می‌کردند.

همچنین شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.

تا دقایقی دیگر حسن روحانی در سالن انقلاب شهر زنجان به سخنرانی خواهد پرداخت.

رئیس جمهور هم اکنون وارد محل سخنرانی شد. مسعود سلطانی فر و مرتضی بانک او را همراهی می کنند.

هم اکنون سالن برگزاری مراسم و خیابان های منتهی به آن مملو از جمعیت است

شعار جمعیت:

وصیت هاشمی، حمایت از روحانی

روحانی روحانی خدا نگه دار تو

به عقب برنمی گردیم

پروفسور یوسف ثبوتی فیزیکدان سرشناس ایران برای اعلام حمایت از دکتر حسن روحانی در جایگاه حاضر شد

حسن روحانی برای ایراد سخنرانی در جایگاه حاضر شد.  

شعار مردم: روحانی روحانی حمایتت می کنیم



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
21
117
آقا زنجان یه خبریه ک نگووووو.
خدایا شکرت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
راس میگی؟؟؟؟؟؟
اصفهان رو دیدی
بسیاریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
بگذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
20
124
آقا زنجان یه خبریه ک نگووووو.
واسه رئیسی به زور 300 نفر رفته بودن ولی اینجا الان حدود 10000 نفر تو سالن هستن و خیلیا هم بیرون سالن...
#ما_بی_شماریم
#باروحانی_تا1400
#باخاتمی_تاابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مرحبا بر شما زنجانی های عزیز پشت روحانی مثل کوه بمانید منم با شما هستم.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ان شاالله با خاتمی محشور شوید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تو که راست میگی
خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
21
126
زنجانی ها با ندای یا ابوالفضل ادرکنی رای ما روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
19
100
بهتر است این روزها روحانی بیشتر به محرومان امید دهد و نشان دهد که به فکر محرومان جامعه است
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
مگر تا الان نبوده؟ ما از روحانی راضی هستیم.
علی اسدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عزیز
خوب اومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
19
109
آفرین به مردم عزیز زنجان
درود بر روحانی، زنده باد اصلاحات و اصلاح طلبی
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
16
100
چه کردند عزیزان زنجانی... زنده باشید هموطنان با شرف
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
16
91
دمتون گرم و نفستون حق هموطنان زنجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
43
دم مردم زنجان گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
8
42
انشالله با حضور گسترده ... نسخه تندروها برای همیشه بسته بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
44
پیشنهاد به آقای رییسی.... برای حفظ آبرو خود و دوستانتان قبل از انتخابات انصراف بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
8
35
پیشنهاد به آقای رییسی.... برای حفظ آبرو خود و دوستانتان قبل از انتخابات انصراف بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
29
درود بر شرفتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
14
43
ترا به خدای بزرگ هر کسی دست 11 نفر را بگیرید روز جمعه و بروید به اقای روحانی که سایه جنگ را از کشور دور کرد رای دهید و به روستاییان عزیز بگویید مراقب باشید گول نخورید انها برای شما کاری انجام نمی دهند
پاسخ ها
کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
افرین به این ایده
یا عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
44
روحانی با ماست
می خواهم زندگی کنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
10
56
بگذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
8
48
انشاالله روز چهارشنبه درمشهد مقدس جبران محبت های اهالی زنجان را بجا میاوریم .مانند سال 76 انتخابات خاتمی عزیز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
50
21
روز جمعه شرش از سر مملکت کم میشود
...............................
Artin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
34
سلام.دمتون گرم.گل کاشتید.از مسیول های سایت درخواست میکنم برای کلیپ ها قابلیت دانلود یا ارسال به شبکه های اجنماعی مثل تلگرام قرار بدن تا ما بتونیم این کلیپ ها رو برای دیگران هم ارسال کنیم.ممنون
ممقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
26
سلام اینقدر به این صدا وسیمای بیچاره گیر ندهید وقتی 80 درصد مردم به ماهواره نگاه می کنند صدا وسیما که کاره ای نیست ماهواره هم که معلومه از چه کسی حمایت می کند از شماها بعیده
توکل برخدا فقط امید هست که مردم ایران را سرپانگه داشته
عزت زیاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
69
16
زنجان طرفدار رئیسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
به خاطر تکمیل دست اورده های بزجام زنجانی ها
با هوشند وبا حافظه سیاسی قوی درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
9
44
افرين ودرود فروان بر مردم غيرتمند زنجان
می خواهم زندگی کنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
32
ایران شده در پی ِ رهایی
برگرد به قوه ات، قضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
38
لطفا تيتر بزنيد " حماسه زنجانيها در حمايت از روحاني "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
37
یاشاسین زنجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
30
درود بر مردم فهیم وآگاه ومسلمان زنجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
8
23
مشكل رئيسي در اين است كه افراد چپاولگر حامي احمدي نژاد و قاليباف در ستاد او فعاليت مي كنند اگر اين افراد را دور كند وجهه خود را بر مي گرداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
31
درود بر روحانی
پیروز انتخابات
کوبنده مشت بر دهان یاوه گویان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
32
سلام بر آگاهی. سلام بر امید... سلام بر اعتدال... زنده باد رییس جمهور محبوب و مودب روحانی عزیز.... زنده باد رییس جمهوری که دم بعضی اجنبی ها رو که به ایران شاخ و شونه میکشیدن رو قیچی کرد. سلام بر رییس جمهوری که فضای سنگین جنگ حاکم اسکتباری رو از بین برد. سلام بر رییس جمهوری که پولهای بلوکه شده را وارد ایران کرد و هزاران سلام دیگر که لایق و شایسته ایشان است.
دوستان گرانی های فجیع در دوران کوتله های گذشته اتفاق افتاد که انشالله دولت تدبیر و امید درستش میکنه دور اول رسیدگی به فضای حاکم سیاست جهانی و دوره چهار ساله پیش رو انشالله رسیدگی به وضعیت معیشتی و اشتغال. به یاری امام زمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
40
این عکسها فقط داخل سالنه دوبرابر این جمعیت پشت درهای بسته موندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
7
28
باید بر انتخابات در پادگانها نظارت کرد چون رای گیری بدون حساب و کتاب و با تهدید تطمیع سربازان صورت میگیرد ؟؟؟
sdh
|
Germany
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
5
6
پیشنهاد به آقای رییسی.... برای حفظ آبرو خود و دوستانتان قبل از انتخابات انصراف بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
3
6
مخالفان روحانی روباه هایی در لباس میش.ستون پنجم اسرائیل و عربستان در ایران. شک نکن تاریخ نشان خواهد داد
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
6
سلام و هزاران درود برزنجاني ها حمايت شما از روحاني به آقاي رئيسي و قاليباف نشون ميده كه باسياه نمايي نميتونيد راي جمع كنيد
روبان بنفش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
3
7
یاشاسین زنجانین ملتی.زنده بادمردم زنجان که عاشقانه ازکشور و آزادی و رییس جمهورشون حمایت میکنن وهمه جوره پشتش ایستادن.
دوستت داریم روحانی.......
زلفخانى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
3
7
هميشه به زنجانى بودنم افتخار مى كردم امروز كه ديگه هم افتخار مى كنم هم خدارا شكر مى كنم كه از تبار اين مردم ازاده هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
8
فقط روحانی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
9
بگذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
گذار زندگی کنم رئیسی
بگذار زندگی کنم رئیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
9
درود بر روحانی
محمد
|
Iraq
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
8
دوستان عزیز تمام کسانی که به رییسی رای بدن سه میلیونم نمیشن دورو ورش همش سیاه نمایی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
1
ما به ازادی رای میدهیم به کسی که سالها حکم را امضا کرده رای نمیدهیم با درست یا غلط بودنش کاری ندارم چون شغلش ایجاب کرده که حکم بدهد ولی کسی که بتواند حکم امضا کند مطمنا قلب مهربانی ندارد که دلش به حال مردم بسوزد. درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
4
درود بر زنجانی های عزیز (البته بجز بابک!)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین