کد خبر: ۴۴۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

آخرین خبر درباره استاندارد خودروهای هیبریدی وارداتی

آفتاب‌‌نیوز : میزان به نقل از معاون سازمان ملی استاندارد ایران در مورد بازرسی و کنترل خودروهای وارداتی نوشت: بر کیفیت و استاندارد تمام خودروهای وارداتی از جمله هیبریدی ها نظارت کامل داریم.

جهانبخش سنجابی گفت: تمام خودروهای وارداتی از جمله  هیبریدی هاییی که اخیرا واردات آن در بازار خودرو زیاد صورت می گیرد، تحت کنترل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد.

معاون ارزیابی و کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمام خودروهای تولیدی داخل و وارداتی موظف به رعایت استانداردهای 52 گانه خودرو هستند و بازرسان سازمان نیز، نظارت کامل بر تولید و واردات این خودرو دارند.

 وی در مورد استاندارد خودروهای هیبریدی تولیدی و وارداتی گفت: تمام خودروهای هیبریدی که در حال حاضر در بازار خودرو ایران شماره گذاری می شوند مورد تایید سازمان ملی استاندارد بوده و کیفیت و استاندارد لازم را از این سازمان اخذ کرده اند.

 سنجابی با اشاره به استانداردهای 52 گانه خودرو گفت: این استانداردها موارد متعدد از جمله ایمنی، سوخت، تجهیزات و امکانات، راحتی، تست تصادف و غیره را شامل می شود و می توان گفت خودروهایی که این استانداردها را پاس کنند، هیچ مشکلی کیفی و استانداردی ندارند.

 وی ادامه داد: این استانداردها تا پایان سال 97 به تدریج اضافه و منطبق با استانداردهای روز اروپا خواهند شد و تمام شرکتهای تولید کننده و واردکننده خودرو موظف به اجرای آن هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین