کد خبر: ۴۴۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

شکوری‌راد: جناح رقیب به دولت کمک کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مهم‌تر از پیروزی روحانی در این انتخابات رفتار سنجیده و آگاهانه مردم است. در واقع مردم با انتخاب خودشان بر پوپولیسم پیروز شدند که این امر اثرگذاری عمیق و طولانی مدتی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی شکوری‌راد درباره حضور مردم و رای آنها در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ما در این انتخابات شگفتی آفریدند و همه تحلیل‌گران را جا گذاشتند.

او خاطرنشان کرد: کمتر کسی چنین نتیجه‌ای را متصور بود. حتی خوشبین‌ترین افراد هم این حضور حداکثری و پیروزی را پیش‌بینی نکرده بودند.

او تاکید کرد: دیگر برای دولتمردان بهانه‌ای باقی نمی‌ماند که در خدمت‌رسانی به این مردم کوتاهی کنند معتقدم دولت در گذشته به هر میزان که همت و تلاش داشته است باید در این دوره آن را چندین برابر کنند. وظیفه دولت بسیار سنگین‌تر از گذشته شده است. ما ملتی آگاه داریم که بر عملکرد مسئولان خود نظارت دارند و با دقت به امانتی که به آنها سپرده شده می‌نگرند.

او  عنوان کرد: اینکه بگوییم دولت باید تمامی کارها را انجام دهد و جناح بازنده دست از تلاش بردارد حرف درستی نیست این جناح نیز باید به کمک دولت بیاید نه اینکه در مقابلش کارشکنی یا ایستادگی کند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین