کد خبر: ۴۴۸۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

موحدی کرمانی: احساس شکست نمی‌کنیم/در انتخابات بعدی موفق می‌شویم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، گفت: ما احساس شکست نمی‌کنیم و برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «این تجمع نشان دهنده این است که ما احساس شکست نمی‌کنیم و برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم» اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد پیروزی فرد نبود بلکه مردم پیروز شدند و این حجم عظیم حضور مردم چشم دشمن را کور کرد.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که با رهبر انقلاب و نظام هستند و جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است.

وی با بیان این‌که «تمام تلاش ما این بود که اصلح را تشخیص دهیم و برای خدا تلاش کنیم» افزود: ما اصلح را شناختیم و طبق وظیفه به او رای دادیم و برای او تبلیغ کردیم؛ لذا امام هم فرمود که ما مامور به انجام وظیفه هستیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به 16 میلیون رای رییسی گفت: ما روز گذشته با آقای جنتی نشست داشتیم و در آن‌جا مطرح شد که مردم از شورای نگهبان انتظار دارند و می‌خواهند ببینند شورا چه قضاوتی می‌کند، شورای نگهبان وظیفه دارد همه آنچه اتفاق افتاده، برنامه‌های غلط، آرایی که ابطال شد و مناطقی که صندوق به آن‌ها نرفته بود را خودش با دلیل بشناسد و به مردم اعلام کند. هرچند این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: جمنا فقط برای انتخابات بوجود نیامد و اگر این حرکت زودتر آغاز می‌شد معتقدم حتما به هدف می‌رسیدیم. این تشکل انقلابی باید حمایت، انتقاد و حرکت خود را ادامه دهد. این تشکل جمع عظیمی در سراسر کشور دارد و باید به برنامه‌ها و مسائل کشور واکنش نشان دهند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در برنامه‌ها و انتخابات بعدی اگر بهتر برنامه‌ریزی و تدبیر شود، ان‌شاءالله موفق خواهیم بود.

*گفتنی است در این نشست تنها از رسانه‌های همسو دعوت شده بود و این خبر بخشی از مطلب منتشر شده در کانال تلگرامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
حاج اقا قول بهت میدهم که در انتخابات بعدی کمتر از الان رای داشته باشید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
شما و تفکرات تندرویتان ورشکسته سیاسی هستید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین