کد خبر: ۴۴۸۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

بیش از ۵۰ درصد سرداران جنگ از اصفهان هستند

مشاور ستاد فرماندهی کل قوا گفت:بیش از ۵۰ درصد سرداران جنگ از اصفهان هستند و 3 هزار و 500 آزاده و ۱۰۰ شهید مدافع حرم در اصفهان داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مرتضی قربانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: از نعمت رهبری و ولی‌فقیه در یک انتخابات بزرگ برخوردار شدیم و در نیمه شعبان روح تمام شهدا و قلب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شاد و مسرور شدند.
وی افزود: خداوند برای پاک و زیبا شدن بندگانش چه زیبا قوانینی (ماه رمضان) را قرار داده است و در ماه مبارک رمضان قرآن برای رهبری همه بشریت و مشخص شدن حق از باطل نازل شد.

مشاور ستاد فرماندهی کل قوا عنوان کرد: همه ملت ایران به دنیا ثابت کردند که فاتحان خرمشهر هستند و با حضور ۴۲ میلیون نفری خودشان مشت محکمی را در دهان دشمن از جمله آل سعود و وهابیت زدند.

وی تأکید کرد: این مشت چنان محکم بود که ترامپ وحشیان منطقه را در عربستان جمع کرد و بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحات را پس از انتخابات ۹۶ امضا کرد و این به دلیل شکست بزرگی بود که در انتخابات ایران خوردند.

قربانی ادامه داد: آن‌ها کور خوانده‌اند؛ ارتش و سپاه و همه ملت ما با تمام قوا در میدان هستند؛ روحانی و رئیسی عامل برادری شدند که ان‌شاالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد سرداران جنگ از اصفهان هستند و 3 هزار و 500 آزاده و ۱۰۰ شهید مدافع حرم در اصفهان داریم، عنوان کرد: استان اصفهان طلایه‌دار حضور در دفاع مقدس بوده است و در جای‌جای ایران که بحران برای انقلاب به وجود آمده است، اصفهانی‌ها حضور داشته‌اند؛ ۲۳ هزار شهید و ۴۰۰ سردار شهید و ۱۲ درصد شهدا از افتخارات اصفهان است.

مشاور ستاد فرماندهی کل قوا تصریح کرد: علت شهادت و ایثارگری مردم اصفهان اعتقاد به اسلام و مبانی دین و عمل به فروع دین است؛ زمانی که امام حضور در جنگ را تکلیف کرد حضور پیدا کردند و اولین جایی که حکومت‌نظامی برقرار شد اصفهان بود که این پیش‌قراول بودن اصفهان را نشان می‌دهد.

قربانی ادامه داد: شهادت‌طلبی و حضور در صحنه های خطرناک مربوط به این استان بوده است؛ برای براندازی نظام اسلامی ابتدا کودتا را برنامه‌ریزی کردند که یکی از پایگاه‌های براندازی، استان‌های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری بود اما با کمک مردم تمام سرنخ‌ها را دستگیر کردیم.

وی بیان کرد: در فاز بعدی وارد جنگ سخت شدند و جنگ عراق را به ایران تحمیل کردند؛ دشمن به پشتوانه ۸ لشکر خود انتظار داشت یک‌هفته‌ای ایران را تسخیر کند اما علما و ملت ما را دست‌کم گرفت.

مشاور ستاد فرماندهی کل قوا اظهار کرد: اولین رزمندگانی که وارد خرمشهر شدند امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مهندس چمران بودند؛ زمانی که وارد شدند روحیه مضاعفی به رزمندگان دادند و امام خامنه‌ای دستور دادند که اصفهانی‌ها به خرمشهر بروند و اولین شهید روحانی از اصفهان شهید رضائیان است.

قربانی با بیان اینکهگروهان های مختلف از اصفهان دور خرمشهر را محاصره کردند و ایستادگی کردند؛ تصریح کرد: درود بر اصفهانی‌های مرد‌پرور که چنان مردانی را تربیت کردند؛ از آب گل‌آلود و خرمای فاسد شده مصرف کردند تا پیام نائب امام زمان روی زمین نماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین