کد خبر: ۴۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات و ارزآوری می‌شود

مدیر اجرایی پزشکی هسته‌ای بیمارستان مسیح دانشوری گفت: توریسم سلامت باعث ارز آوری و ارائه خدمات با کیفیت در کشور می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
پژمان رضوی مدیر اجرایی مرکز پزشکی هسته‌ای پت اسکن بیمارستان مسیح دانشوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توریسم سلامت در کشور اظهار کرد: از آنجا که ایران پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان طی چند سال گذشته به دست آورده، بیماران زیادی از کشورهای اطراف و به خصوص عراق، آذربایجان و ارمنستان برای دریافت خدمات درمانی به ایران سفر کرده‌اند.

وی عنوان کرد:‌ توریسم سلامت یکی از منابع خوب ارزآوری و درآمدی محسوب می‌شود زیرا که بیماران خارجی علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمان بیماری خود باعث رونق بیشتر اقتصاد کشور ما نیز می‌شود.

رضوی ادامه داد: درحوزه توریسم سلامت متاسفانه تا به امروز برنامه ‌ریزی منظم و مدونی صورت نگرفته اما به طور کلی این مقوله ارز‌آوری خوبی را برای حوزه بهداشت و درمان و حتی کشورمان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امروزه یکی از اصلی ترین و دقیق‌ترین دستگاه‌های تشخیص از مسیر پت سیتی می‌گذرد و این دستگاه‌ بیماری‌های صعب العلاج را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می‌دهد.

مدیر اجرایی مرکز پزشکی هسته‌ای پت اسکن بیمارستان مسیح دانشوری یادآور شد: توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی در کشور می‌شود و این مسئله باعث شده تا خدمات ما در این حوزه هم طراز با کشورهای مطرح برای جذب بیماران خارجی بیشتری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین