کد خبر: ۴۴۸۷۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

سرشاخ شدن دو پژو در یاسوج جان ۵ نفر را گرفت

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد دو خودرو سواری در محور بابامیدان - یاسوج ، پنج تن کشته و دو نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ "اسفندیار تباشیر" گفت: ساعت 14 و 5 دقیقه روز گذشته حادثه رانندگی در کیلومتر 7 جاده یاسوج به بابامیدان (پیچ دم کره) از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 گزارش و بلافاصله ماموران در صحنه حاضر شدند.

وی افزود : با توجه به شدت برخورد دو دستگاه خودروی پژو 405 به صورت رخ به رخ ، متاسفانه یکی از این خودروها که دوگانه سوز بود، بطور کامل در آتش سوخت.

سرهنگ تباشیر خاطر نشان کرد: در این سانحه، راننده و سه سرنشین خودروی پژو دو گانه سوز در آتش سوختند و یکی از سرنشینان خودروی مقابل نیز در صحنه فوت کرد؛ همچنین دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش، با بیان اینکه علت این سانحه ناگوار تحت بررسی است از شهروندان خواست به توصیه ها و هشدارهای پلیس همواره توجه و با سرعت مطمئنه در معابر برون شهری تردد کنند.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
منظورتون از سرخاش همون "سرشاخ" هست درسته؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
روحشان شاد پراید و 405 ارابه مرگ!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
هموطنان هر قدر رعایت کنند وقتی خودروی مقابل رعایت نمی کند کشته می شوند. بهتر نیست پلیس وظیفه اش را برای تغییر قانون برای مجازات راننده خاطی بجای جریمه ریالی خودرو انجام دهد؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین