کد خبر: ۴۴۹۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

تصادف در گیلانغرب/ 5 کشته و مصدوم

فرمانده پلیس راه گیلانغرب از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه خودروی سواری پژو خبرداد و گفت: این حادثه رانندگی یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ عبدالرضا مریمی یکشنبه شب در گفتگو با ایرنا، زمان وقوع این حادثه را حدود ساعت 22 امشب در کیلومتر هشت جاده گیلانغرب به قصرشیرین و علت آن را نیز سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز سواری پیکان ذکر کرد و افزود: در این تصادف رانندگی یکی از سرنشینان پژو در دم کشته شد و چهار تن دیگر شامل سه سرنشین پژو و راننده پیکان مصدوم شدند.

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حضور یافتند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال جسد و مصدومان این حادثه به بیمارستان الزهرا گیلانغرب و مرکز درمانی استان کرمانشاه اقدام کردند. 

فرمانده پلیس راه گیلانغرب از رانندگان وسائط نقلیه خواست با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری امن و ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند. 

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر آن نیز راه فرعی است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین