کد خبر: ۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۵ - ۲۱:۲۱

عضو ایثارگران: ايران به زودي جهانیان را حیرت زده مي كند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی جمعیت ایثارگران «علیرضا سربخش» افزود: البته افکار عمومی جهان اسلام، در یک دهه اخیر  تحولات و تغییرات جدی را پشت سر گذاشته است، به گونه ای که بصیرت فراگیری بر جهان اسلام طنین انداز شده است. 

او با اشاره به هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اضافه کرد: این هفته فرصت مناسبی جهت عمق یابی در سیره پیامبر خاتم(ص) است و از طرف دیگر در شرایط حساس 
منطقه ای و جهانی فعلی، نامگذاری یک سال به نام پیامبر اعظم(ص)، آثار روانی مهمی در جهت تعمیق وحدت استراتژیک مسلمین خواهد داشت. 

او به ابعاد و لایه های مختلف وحدت اشاره کرد و گفت: علاوه بر وحدت در جهان اسلام، لایه دیگری از وحدت در داخل و در میان نیروهای انقلاب است؛ اگر تمامی نیروهای انقلاب در زیر چتر اصولگرایی، به عصاره و نتیجه تمام شریعت های آسمانی و ادیان الهی، یعنی گرایش و التزام عملی و فکری به سنت و سیره پیامبر رحمت(ص) و همچنین مفسر کنونی این شریعت آسمانی رهبر معظم انقلاب تمسک و پایبندی نمایند، وحدت و همگرایی شان برای خدمت به مردم فزونی خواهد یافت. 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به پرونده هسته ای کشورمان گفت: نظام سلطه جهانی با وجود همه سنگ اندازی ها و کارشکنی ها در برخورد با مسأله هسته ای ایران، به جز ایجاد زحمت،‌ دستاوردی نداشته است و با همه این فشارها، ایران اسلامی به زودی به دست جوانان مستعد، پرتوان و انقلابی خود به چرخه سوخت هسته ای دست خواهد یافت و جهانیان در حیرت و شگفتی قرار خواهند گرفت. 

علیرضا سربخش افزود: آمریکا به دلیل عداوت و دشمنی با ملت ایران، می خواهد فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان را دارای اهدافی نظامی بنمایاند، اما با روشن شدن حقایق، به اعتبار و حیثیت آمریکا خدشه ای جدی وارد خواهد شد، چرا که دستیابی به مرزهای دانش توسط جوانان مستعد ایرانی، هیچ مانعی را در مقابل خود تحمل نخواهد کرد. 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص مذاکره با آمریکا برای حل مشکل عراق گفت: در هیچ زمینه ای مذاکره یا قطع رابطه، حرام قطعی و یا واجب قطعی نیست؛ بلکه آنچه اهمیت دارد این است که ما در هر تعاملی با کشورهای خارجی بایستی ایدئولوژی حاکم بر نظام و منافع ملی را مورد توجه داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین