کد خبر: ۴۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

نباید همیشه برای خفه کردن اعتراضات از آقای خاتمی مایه بگذاریم

دبیر کل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد که سیدمحمد خاتمی فردی فراجناحی است و نباید همیشه برای خفه کردن اعتراضات درون جریانی از او مایه گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، احمد حکیمی پور در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال که عصر سه‌شنبه به همت حزب مردم سالاری در هتل المپیک برگزار شد، گفت: ما جریانی هستیم که می‌دانیم چه فراز و فرودهایی را پشت سر گذاشتیم و چه تجاربی با قیمت بالا به دست آوردیم که باید این سرمایه‌ها را حفظ کنیم.

وی با بیان این که صداقت،‌ شفافیت و پاسخگویی و پاک‌دستی ویژگی جریان اصلاحات است، افزود: آفاتی همچون فرصت‌طلبی، انحصارطلبی،‌ برتری‌طلبی و قدرنشناسی این ویژگی‌ها را تهدید می‌کند.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: دولت آقای روحانی می‌داند که مدیون جریان اصلاحات است و باید رویکرد پاسخگویی خود را ادامه دهد و آن را تقویت کند.

حکیمی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرهنگ مطالبه‌گری در مردم به وجود آمده و آنها هر چیزی را قبول نمی‌کنند. بنابراین باید این پاسخگویی و شفافیت را قدر بدانیم و به خصوص در فضای مجازی یکدیگر را محکوم نکنیم باید قدر این عمر دوباره که به جریان اصلاحات داده شده را بدانیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که صبر و استمرار لازمه کار جمعی است و حزب مردم‌سالاری این ویژگی را دارد، تاکید کرد: این موضوع باید شامل همه جریان اصلاحات شود و ما انتظار داریم این جریان صادقانه و شفاف پاسخگوی نحوه بسته شدن لیست شورای شهر تهران باشد.

حکیمی‌پور همچنین گفت: ما همواره اصلاح در اصلاحات را نیاز داریم و این طور نباشد که برای خفه کردن اعتراضات درون جریانی از آقای خاتمی مایه بگذاریم و همه جا از ایشان هزینه کنیم؛ چرا که آقای خاتمی شخصیتی فراجناحی است. نگوییم آنهایی که در لیست نبودند مشکل و فساد داشتند.

دبیر کل حزب اراده ملت در پایان اظهار کرد: آقای کواکبیان آیا درست است جمعیت اصلاح‌طلبان در مورد مجلس یازدهم تصمیم‌گیری کند اما به فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس دهم توجه نداشته باشند؟ متاسفانه این گونه رفتارها ممکن است ما را به سال ۸۴ برگرداند. ما باید با اعتراضات با روی گشاده نگاه کنیم و به یکدیگر انگ نزنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین