کد خبر: ۴۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

حزب اتحاد ملت ایران حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی امروز داعش در تهران و تسلیت به خانواده‌های صبور شهدای این حوادث، بر وحدت و همدلی برای ساختن کشور و دفع تهدیداتی از این نوع تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن کامل بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به شرح زیر است: 

بنام خدا
حوادث تروریستی روز جاری در محل مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام(ره) که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۵۰ نفر هم‌وطنانمان شد، جامعه ما را در ماه مبارک رمضان متاثر و عزادار کرده است. ملت ایران که در گذشته شاهد و قربانی بزرگترین و پردامنه‌ترین اقدامات تروریستی بوده‌ است، آبدیده‌تر از آن است که نسبت به چنین حوادثی بی‌تاب و آشفته گردد. با این حال نباید و نمی‌توان سرایت و گسترش این نوع اقدامات تروریستی به ایران را که تاکنون بدلیل اقتدار امنیتی شاهد آن نبوده‌ایم، دست کم گرفت و نسبت به آن دل نگران نبود. 

این حوادث نیز همچون تنش بی‌سابقه میان کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس بدنبال سفر ترامپ به عربستان و تحرکات جدید دولت سعودی رخ داده است. 

انتخابات اخیر ایران که در آرامش و امنیت و با مشارکت افتخارآمیز مردم برگزار شد و مردم با رأی خود از میان نامزدهای موجود و در یک فرایند رقابتی به رئیس جمهور کارآمد خود برای یک دوره دیگر رأی بیشتری دادند ظرفیت و قابلیت مردمسالاری را در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت و موجب تحسین ایران در مقایسه با سایر کشورها بخصوص کشورهای دارای نظام بسته استبدادی در منطقه گردید. 

این موقعیت ممتاز ایران نه برای آمریکای ترامپ و نه عربستان شیخ سلمان سعودی و نه دولت اسرائیل تحمل پذیر نبوده و نیست و ما علی‌القاعده می‌بایست انتظار اقدام برای برهم زدن امنیت و آرامش آن را سوی این کشورها می‌داشتیم. 

آنچه اکنون مورد تهدید واقع شده است کشور و ملتی است که با رأی خود رئیس جمهوری را دوباره برگزیده است که با دیپلماسی فعال خود و در طی مذاکراتی فشرده با کشورهای بزرگ جهان توانست حقوق هسته‌ای کشورش را استیفاء و تحریم‌های پردامنه را برچیده و بی اثر نماید. ایران امروز هدف بدخواهان و تروریستهای افراطیست. ایرانی که در آن عقلانیت و تدبیر حرف اول را می‌زند و با منطق و استدلال حقوق خود را استیفاء می‌کند و جایگاه جهانی خود را ارتقاء می‌دهد. 

اگر تا پیش از انتخابات رقابت بود و اگر در انتخابات اکثریت و اقلیت پدید آمد اینک در دوره پس از انتخابات برای ساختن کشور و برای دفع تهدیداتی از این نوع بیش از هر زمان نیاز به وحدت و همدلی است. دولت برای همه است و همه باید از آن حمایت و به آن کمک کنند. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی از جمله جنایت‌های امروز داعش در تهران، شهادت هموطنانمان را در این حوادث به ملت ایران و خانواده های صبور آنها تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسالت می‌نماید. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین