کد خبر: ۴۵۱۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان"راور"از کشف 90 کیلو تریاک ،دستگیری سه قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ"هادی میرزایی" در تشریح این خبر عنوان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل محور"کرمان-راور" و انجام ایست و بازرسی مقطعی به دو خودرو سواری مشکوک شدند.

وی افزود: با ورود اولین خودرو به ایست و بازرسی، ماموران با درایت لازم خودرو را متوقف کردند و پس از گذشت مدتی خودرو دوم وارد ایستگاه شده و توسط ماموران توقیف می شود. با محرز شدن ارتباط بین رانندگان این دو خودرو، بلافاصله خودرو دوم مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت ماموران موفق به کشف سه گالن پرشده از تریاک به وزن 90کیلوگرم می شوند.

میرزایی بیان کرد:در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد و با تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده تحویل دستگاه قضایی شدند .

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند پلیس و سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هرگز اجازه نخواهند داد تا توزیع کنندگان مواد مخدر با اهداف پلید خود امنیت اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند و قطعا پلیس از مشارکت عمومی در حوزه مبارزه با جرائم مواد مخدر استقبال خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین