کد خبر: ۴۵۲۳۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
انتخابی جام جهانی روسیه/۴۰ هزار صندلی خالی در ورزشگاه آزادی

۹ ساعت تا جشن صعود/تدابیر پلیس برای بازی ایران و ازبکستان

با وجود اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم فروش بلیط کاغذی برای بازی امروز تیم ملی ایران، هنوز ۴۰ هزار بلیت به صورت اینترنتی به فروش نرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که کمی بیش از ۹ ساعت تا شروع بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقیمانده، هنوز حدود ۴۰ هزار بلیت ورزشگاه آزادی به فروش نرفته است. این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه آزادی بعد از صندلی‌گذاری کمی بیش از ۷۸ هزار نفر است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال تمام بلیت‌های بازی امروز به صورت اینترنتی فروخته می‌شود و به هیچ وجه بلیت کاغذی مقابل درب‌های ورودی فروخته نمی‌شود.

۹ ساعت تا جشن صعود/تدابیر پلیس برای بازی حساس ایران و ازبکستان

هر چند تجربه نشان داده که فروش اینترنتی بازی‌های فوتبال در ایران به صورت کامل اجرا نمی‌شود و معمولا هوادارانی که بدون بلیت به ورزشگاه آزادی می‌روند، در نهایت موفق به خرید بلیت کاغذی می‌شوند اما به نظر می رسد این بار، با توجه به حساسیت بالای بازی امروز و تاکید مسئولان برگزاری مسابقه به اجرای دقیق تدابیر امنیتی، قطعا در ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد. انتظار می‌رود که هواداران فوتبال ملی نیز با درک حساسیت‌ها، به امید خرید بلیت کاغذی راهی استادیوم نشوند و هر چه سریع‌تر بلیت بازی را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند با پیروزی در این بازی، صعود خود به جام جهانی روسیه را قطعی کنند.

تدابیر ترافیکی پلیس برای بازی ایران و ازبکستان
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز تمهیدات ترافیکی برای بازی میان دو تیم ایران و ازبکستان را تشریح کرد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدابیر پلیس برای برگزاری بازی امروز فوتبال میان دو تیم ایران و ازبکستان اظهار کرد: از ساعت 12 امروز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده ورزشگاه آزادی مستقر شده و اقدام به هدایت خودروها به سمت پارکینگ‌ها و نظم بخشی به تردد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان بازی آزاد راه تهران کرج و بلوار غربی استادیوم آزادی به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد، گفت: تا کنون تصمیمی برای اعمال محدودیت ترافیکی اتخاذ نشده اما در صورت نیاز محدودیت از آزاد راه به سمت بلوار غربی استادیوم اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تماشاگران می‌بایست خودروهای خود را در پارکینگ‌ها پارک کنند، ادامه داد: پارک خودروها در معابر تخلف بوده و مأموران پلیس راهور با آن برخورد خواهند کرد. همچنین ایجاد سد معبر از جمله دیگر مواردی است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

رازقی از تماشاگران خواست که برای حضور در ورزشگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
8
خدایا ببریم اگه ببازیم باز میگنبه روحانی رای دادید اینجوری شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
2
حضور بانوان با شرایط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
1
به امید صعودی راحت و جشنی دیگر با همراهی تیم ملی در استادیوم آزادی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین