کد خبر: ۴۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
احمدی‌پور:

مصوبه مجلس دغدغه فعالان صنایع‌دستی را کاهش می‌دهد

معاون رئیس‌جمهور با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح حمایت از فعالان صنایع‌دستی گفت: تصویب این طرح می‌تواند نگرانی‌های هنرمندان صنایع‌ دستی را کاهش دهد.
آفتاب‌‌نیوز : معاون رئیس‌جمهور با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح حمایت از فعالان صنایع‌دستی گفت: تصویب این طرح می‌تواند نگرانی‌های هنرمندان صنایع‌ دستی را کاهش دهد.

به‌گزارش آفتاب نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با اشاره به تصویب ماده یک طرح حمایت از فعالان صنایع‌دستی، گفت: سال ۱۳۹۶ ازسوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده و عمده اشتغالی که می‌توان امسال، با رویکرد صنایع کوچک، ایجاد کرد از طریق توجه به صنایع‌دستی محقق می‌شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: از همه نمایندگان مجلس، مخصوصاً رئیس مجلس، هیئت‌رئیسه و اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی برای تصویب ماده یک طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی تشکر و قدردانی می‌کنم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ و در جریان بررسی طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی، ماده یک این طرح را به‌تصویب رساندند و مصادیق مشاغل صنایع‌دستی را که مشمول بیمه خواهند شد تعیین کردند.


منبع:‌مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین