کد خبر: ۴۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

سردار جزایری: داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سید مسعود جزایری در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث تروریستی ۱۷ خرداد ماه در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هموطنانمان شد، اظهار داشت: براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر انتصاب این نوع گروه‌های تروریستی به آمریکا گفت: بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.

سردار جزایری ادامه داد: امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح عنوان کرد: مردم شریف ایران قدرتمند هستند و از گذشته تا به امروز با اینگونه حوادث و مقوله تروریسم آشنایی دارند، لذا خود را با شرایط تطبیق داده و در برابر تحرکات کور دشمن، بدون تاثیرپذیری به مسیر خود در راه حق طلبی و مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین