کد خبر: ۴۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱

آیت‌الله نوری همدانی: کسانی که سخن اختلاف‌انگیز بزنند بی‌تردید درحال خیانت هستند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت هوشیاری درمقابل توطئه های دشمن گفت: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند و جامعه را دوقطبی کرده و کشور را از وحدت دور کنند، بی تردید در حال خیانت هستند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، ایشان روز شنبه در دیدار تعدادی از نیروهای بسیجی خاطرنشان کرد: این کشور ولی فقیه دارد و این حکومت با نظام که در راس آن ولی فقیه است ، با رای 98 درصد مردم قبول شده است.
آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: هرکسی به هر بهانه ای بخواهد نظام را تضعیف کند خون شهدا را پایمال کند، امنیت ما را خدشه دار نماید مردم سکوت نخواهند کرد.بجای طرح مسائل اختلاف انگیز، همه حول محور رهبری وحدت داشته باشیم و انقلاب را با تمام شاخص ها و آرمان های آن حفظ کنیم.
ایشان دربخش دیگری از سخنان خود به مساله برجام اشاره کرد و گفت: از مسئولان نظام به جد می خواهیم در مقابل نقض برجام توسط مجلس آمریکا سکوت نکرده و اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود.نباید به آمریکا دل خوش باشیم چرا که ذات این کشور، قلدری، جنایت، خیانت و غارتگری است و همه دیدیم چگونه مجلس آمریکا برجام را نقض می کند، آنان برای هیچ کشوری حقوقی قائل نیستند.
آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عده ای در سخنرانی های خود، مکرر از امام راحل و ولی فقیه صحبت می کنند، ولی در عمل خلاف فرمایش ایشان انجام می دهند، اگر معنای ولی فقیه را نمی دانید حداقل به درس های ولایت فقیه امام مراجعه کنید تا بفهمید ولی فقیه چیست و چه اختیاراتی دارد.

ایشان اضافه کرد: در جامعه وحدت عملی می خواهیم، در عمل پشت سر ولی فقیه باشیم نه فقط در سخنرانی، یک جلسه بگوییم در جای دیگری سخنرانی خلاف آن را داشته باشیم و جامعه را به به سوی اختلاف ببریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین