کد خبر: ۴۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

احتمال سهل‌انگاری خدمه در سانحه غرق‌ شدن شناور مسافری دنا

مدیر عامل و مالک شرکت کشتیرانی فراساحل شرقی از احتمال سهل انگاری خدمه در بروز سانحه غرق شدن شناور مسافری این شرکت در کیش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر تیموری اظهار کرد: کشتی دنا در زمان حادثه به دلیل مصادف شدن با شب های قدر خارج از سرویس بود اما خدمه در آن حضور داشتند که با اطلاع از بروز مشکل و ورود آب به داخل شناور به سرعت از آن خارج می شوند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به این مسئله که هنوز از خسارات وارده برآوردی نداریم، تصریح کرد: تیم غواصی هم اکنون وارد عمل شده است و به نظر می رسد با بالن گذاری زیر شناور، تا عصر امروز کشتی از آب خارج می شود.

وی بیان کرد:‌ احتمال سهل انگاری خدمه در بروز این حادثه بسیار زیاد است و طبق اخبار اولیه خدمه در زمان اطلاع از ایجاد مشکل نسبت به بستن درها و دریچه ها نیز به موقع عمل نکرده اند.

تیموری با یادآوری این‌که شناور مسافری مغروقه کاتاماران و ساخت استرالیا بود به مانا گفت: کشتی در سال 2009 ساخته شده و در کلاس آیاکس بوده و توانایی اقیانوس پیمایی دارد.

وی با بیان این‌که این شناور در قرارداد با شرکت هواپیمایی ماهان در حال فعالیت مسافری بوده است، افزود: این شناور تنها شناور مسافری در اختیار این شرکت است که در کیش خدمات رسانی می کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین