کد خبر: ۴۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس

اگر با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در حال حرکت باشید، می‌توانید سقف خودروتان را در 15 ثانیه باز کرده یا ببندید.
آفتاب‌‌نیوز : آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مک‌لارن 570S را بدون یک پوشش سربسته و محیطی احاطه شده دوست دارید؟ اگر این طور است 164 هزار و 750 پوند را برای یک مدل 570S اسپایدر مک‌لارن خرج کنید.

اسپایدر زیبا از مک‌لارن 570S

به گزارش عصر ایران به نقل از "تاپ‌گیر"، این خودرو که اخیرا رونمایی شده چهارمین نسخه از سری اسپورت‌های مک‌لارن است و می‌تواند با سرعت 315 کیلومتر در ساعت در یک جاده هموار و صاف به حرکت خود ادامه دهد. این در حالیست که سقف خودروی شما باز باشد و در صورتی که سقف را ببندید سرعت خودرو به 325 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

اسپایدر زیبا از مک‌لارن 570S

سقف متحرک و جمع شدنی این خودرو از یک واحد دو قطعه‌ای سخت ساخته شده و پنل‌های کامپوزیتی سبک در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان گفت نمونه‌هایی از این ساختار را پیشتر در اسپایدار 650S دیده‌ایم.

اسپایدر زیبا از مک‌لارن 570S

سقف این خودرو از نوع دو مرحله الکتریکی است که از جنس فیبر‌کربن ساخته شده است. اگر با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در حال حرکت باشید، می‌توانید سقف خودروتان را در 15 ثانیه باز کرده یا ببندید.

اسپایدر زیبا از مک‌لارن 570S

در این خودرو نیز مانند آئودی R8 اسپایدر V8 شاهد یک دیواره بادگیر هستیم که می‌تواند با حرکت سقف بالا و پائین رود. در هنگام نامساعد بودن هوا بادگیر مانند یک سپر دفاعی در برابر مسافران به ویژه سرنشینان عقب عمل می‌کند.

اسپایدر زیبا از مک‌لارن 570S

موتور نسخه استاندارد 570S یک نسخه 3.8 لیتری ۸ سیلندر با توربوی دوگانه است که می‌تواند خروجی برابر ۵۶۲ اسب‌بخار تولید کند. این روباز مک‌لارن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به 3.2 ثانیه زمان نیاز دارد و در زمان 9.6 ثانیه پس از حرکت به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین