کد خبر: ۴۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

حمایت علی مطهری از حمله موشکی سپاه به داعش /عارف: اقتدار نظامی نشان از پشتوانه قوی مردمی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به تروریست‌ها را اقدامی بجا و متقابل دانست و گفت: ایران حق دارد تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کند.
آفتاب‌‌نیوز : علی مطهری روز دوشنبه با تاکید بر این که این اقدام، عکس العملی نسبت به تحرکات تروریست ها در تهران بود، اظهارکرد: ما این حق را داشتیم که به مرکز فرماندهی آنها حمله کنیم.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که حمله موشکی سپاه، پیام دیگری نیز به همراه داشت، تصریح کرد: پرتاب موشک از ایران به سمت تروریست ها این پیام را برای عربستان، رژیم صهونیستی و آمریکا داشت که ما در صورت نیاز اقدام متناسب و به موقع کرده و از توان موشکی خود استفاده می کنیم و این گونه نیست که در داخل ایران بخواهند اقداماتی انجام دهند و فرار کنند، بلکه ما در محل استقرار آنها، پاسخ خواهیم داد.

وی تاکید کرد که در مجموع این اقدام سپاه پاسداران ، اقدامی درستی بوده و براساس اخبار دریافتی عملیات با موفقیت همراه بوده است.

مطهری افزود: ادامه چنین اقداماتی از جانب ایران به طرف مقابل بستگی دارد، اما این عملیات پاسخ عملیات تروریستی در تهران بوده و ما حق داشتیم تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کنیم.

همچنین محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون امید مجلس شورای که در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از پشتوانه قوی مردمی است که جز با وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر و قابل دوام نیست.

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در پاسخ به عملیات کور تروریستی این گروهک از رهگذر همین اتحاد و با هم بودن میسر شد و پاسخی بود به بدخواهان ایران اسلامی که در آرزوی ایجاد تنش و درگیری در داخل کشور ما نباشند؛ چرا که ملت بزرگ ایران با حمایت از نیروهای نظامی و امنیتی خود اجازه تجاوز به متجاوزان را نخواهند داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین