کد خبر: ۴۵۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

تصاوسر لو رفته از داستر جدید 2018 +عکس

تصاویر لو رفته از داستر نشان می‌دهد که احتمالا با نسخه‌ای بزرگتر از داسترهای قبلی روبه‌رو هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : داچیا داستر جدید 2018، یک SUV است که پایه و شکل و اصالت اولیه خود را حفظ کرده و همچنان به عنوان یک خودروی ارزان و لذت‌بخش شناخته می‌شود.

به گزارش عصر ایران به نقل از "کارمگزین"، تصاویر این خودرو در حال تست در جنوب اروپا گرفته شده و احتمالا داچیا قصد دارد ورژن جدید خودرویش را در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2017 معرفی کند. فروش این خودرو در بهار 2018 در برخی کشورها مانند انگلستان شروع می‌شود و انتظار می‌رود قیمتی کمتر از 10 هزار پوند داشته باشد.

////////////داسترهای 2018 /////////////////////

تصاویر لو رفته از داچیا نشان می‌دهد که احتمالا با نسخه‌ای بزرگتر از داسترهای قبلی روبه‌رو هستیم. البته این تصاویر اولین نسخه‌ها از این خودروهای داچیا به شمار می‌آیند و از زیر لایه های استتاری تاثیربرانگیز ظاهر شده‌اند. قرار است این خودروها همچنان 5 صندلی باقی بماند. البته پکیج‌های بهتری برای ارائه فضای داخلی بزگتر برای این خودروها در نظر گرفته شده است.

////////////داسترهای 2018 /////////////////////

ظاهر این خودرو در مدل 2018 به تکامل رسیده است با این حال داستر شکل جعبه‌ای و مربعی خود را حفظ کرده و ریل‌های سقفی خودرو نیز در نگاه اول چشمتان را خواهد گرفت.

رنو به خوبی می‌تواند طراحی اولیه بزرگ، جادار و سفت و سخت خودرو روی مدل پایه داستر عامل اصلی موفقیت فروش داستر در اروپا محسوب می‌شود.

////////////داسترهای 2018 /////////////////////

رنو قصد دارد جایگاه خود را در بازارها جهان حفظ کند و در حال حاضر با قیمتی که ارائه داده می‌تواند در میان رقبا رقابتی ظاهر شود قیمت نسخه‌های فعلی این خودرو در بازار انگلیس حدود 8600 پوند و پیش ‌بینی می‌شود که این میزان در مدل‌های 2018 کمی افزایش یابد. داستر در انگلیس به عنوان دومین خودروی پرفروش داچیا موقعیت خوبی را برای خود رقم زده و در سال 2016 حدود 7500 دستگاه از آن در این کشور به فروش رسیده ست. این میزان تقریبا یک دوم میزان فروش ساندرو در انگلیس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین