کد خبر: ۴۵۴۳۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
سخنگوی کمیسیون شوراها:

در صورت گستاخی تروریست‌ها پاسخ سخت‌تری در انتظار آن‌هاست

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در صورت گستاخی تروریست‌ها و ادامه حملات خود به خاک ایران پاسخی سخت‌تر و کوبنده‌تر از موشک باران اول در انتظار آن‌هاست.
آفتاب‌‌نیوز : اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمله موشکی سپاه به دیرالزور سوریه گفت:‌ این موشک باران به تروریست ها فهماند که کشتن مردم بی گناه و بی دفاع در مجلس و حرم امام (ره) افتخار ندارد. بلکه توانایی بالای موشکی و امکان انهدام اهدافی در عمق استراتژیک تروریست ها صدها کیلومتر دورتر از مرزهای ایران نشان‌دهنده اقتدار و قدرت است.

وی افزود: این اقدام مورد تائید همه جناح های داخل نظام بود و موجب اتحاد علیه تروریست‌های مورد حمایت استکبار جهانی شد و حیثیت و امنیت ملی ما را افزایش داد و نشان داد قدرت موشکی ایران قدرتی بومی و غیرقابل مذاکره است.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها در پی این موشکباران دریافتند که تحریم موشکی ایران تاثیری بر عزم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار نظامی خود ندارد و به سعودی ها و به  مثلث عربی، عبری، غربی این پیام را مخابره کرد که اگر جمهوری اسلامی ایران مورد کوچکترین تهدیدی قرار گیرد توانایی این را دارد که اهدافی کیلومترها دورتر از مرزهای خود را با پاسخی کوبنده نابود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران مثل کشورهای دیگر نیست و در دفاع از تمامیت ارضی خود و امنیت داخلی هیچ گاه کوتاهی نخواهد کرد و با توان داخلی و قدرت منطقه ای خود پاسخ کوبنده ای به هر گونه تهدید خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین