کد خبر: ۴۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

فرماندار ویژه تنکابن: طرح های سالمسازی دریا در تنکابن مناسب نیست

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: د ر سه دهه گذشته در حوزه شهرهای نشتارود، تنکابن و شیرود هیچ طرح مناسب ساحلی و طرح سالمسازی دریا توسط شهرداری‌ها اجرا نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سیدامیر حسینی‌جو در جلسه امروز ستاد تسهیلات سفر، از هماهنگی دستگاه‌های شهرستان تنکابن از هماهنگی برای ایمنی مسافران و ایجاد آمادگی و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر در این حوزه خبر داد.

به گزارش ایسنا،حسینی جو درباره استفاده مناسب و ایمن از سواحل منطقه اظهار کرد: شهرداری‌های شهرستان تنکابن باید به این حوزه ورود کرده و موظف به اجرای طرح‌های بهینه سازی دریا هستند.

وی با اشاره به این‌که در سه دهه گذشته در حوزه شهرهای نشتارود، تنکابن و شیرود هیچ طرح مناسب ساحلی و طرح سالم‌سازی دریا توسط شهرداری‌ها اجرا نشده است، تصریح کرد: کاستی در این حوزه موجب شده که زیرساخت‌های اجرای چنین طرح‌هایی در شرایط فعلی با مشکلات فراوانی مواجه شود.

فرماندار تنکابن با بیان این‌که وظیفه ذاتی شهرداری‌ها در این راستا ارائه خدمات به مردم و مسافران و گردشگران است، یادآور شد: با حمایتی که از سوی استانداری وجود دارد و نیز با جذب سرمایه‌گذار خصوصی در این بخش می‌توان اقدامات خوب و مؤثری را انجام داد.

معاون استاندار مازندران بر لزوم ایجاد حداقل یک طرح سالم‌سازی و شنا در نوار ساحلی، توسط شهرداری‌ ‎ ها تأکید کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها، زمینه و فضا را برای ایجاد طرح‌های مشابه و خدمات رسانی به مردم و مسافران بیشتر می‌کند که نتیجه آن افزایش ضریب ایمنی و کاهش غریق در منطقه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین