کد خبر: ۴۵۵۲۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
عده‌ای در جهت منافع اسرائیل وحکام سعودی اقدام کردند

واکنش انصاری به شعار علیه روحانی؛ توهین به رئیس‌جمهور، ایستادن در برابر جمهوریت نظام است/ از رای مردم انتقام می‌گیرند ولی حمایت مردم از روحانی بیشتر می‌شود/پشت صحنه این اقدام کیست؟

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است، گفت: بی تردید پشت صحنه این اقدام خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در خصوص برخی شعارهای که در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور و دیگر اعضای کابینه دولت سر داده شد، اظهار کرد: شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی ادامه داد: متأسفانه درنمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در برابر رژیم اشغال گر صهیونیستی و دشمنان ملت ایران، عده ای دانسته یا ندانسته در جهت منافع اسرائیل و امریکا و حکام مزدور سعودی اقدام به شعارهای تفرقه افکنانه و توهین آمیز نمودند.

انصاری با تأکید بر این که بی تردید پشت صحنه این اقدامات خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند، گفت: مسؤلین امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور باید به شناسایی و برخورد قاطع با آن ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دو قطبی کردن جامعه، عده‌ای همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می گیرند و خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه های بیگانه فراهم می کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان ابراز داشت: البته تجربه نشان داده است که این دسته از اقدامات قطعاً به زیان آنان و موجب بیداری بیشتر ملت و حمایت جدی‌تر مردم از رئیس‌جمهور خواهد شد.

منبع: جماران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
2
واضح است که این افراد با نیت و آمادگی قبلی این شعارها را داده اند و کسی نمی تواند بگوید خودجوش یا خودسرانه و اتفاقی بوده است چون نوع شعار که نشان میدهد از قبل طراحی شده و همین طور اطلاعاتی داشته اند از محل حضور رییس جمهور و به نظرم باید این مساله بررسی شود و با اینها برخورد شود که بانی و سازمان دهنده چه کسی یا کسانی بوده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
2
اگر قبول داریم که کشوری با حق دمکراسی هستیم باید بدانیم که احترام به حقوق اکثریت اولین قدم از این فهم ساده است پس توهین کنندگان از عوامل دشمن هستند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
1
جمهوریت و که قبول ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
2
ار آقای روحانی حمایت میکنیم تا چشم تمام بدخواهانش در بیاد .
اصلا فکر نمیکردیم تا این حد سوخته باشید .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
افراد انقلابی دست به چنین کارهای نابخردانه ای نمی زنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین