کد خبر: ۴۵۵۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

پرمخاطب‌ترین برنامه رمضان ۹۶ کدام برنامه است؟

معاون سیمای رسانه ملی گفت: «ماه عسل» یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های رمضان امسال است و حدود 70 درصد بیننده دارد.
آفتاب‌‌نیوز : مرتضى میرباقری معاون سیمای رسانه ملی،در خصوص برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌های رمضان امسال است و حدود 70 درصد بیننده دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: برنامه «ماه عسل» محور کاری خود را بیان مسائل و مشکلات اجتماعی قرار داده است. البته می‌دانید که برای حل مشکلات اجتماعی صرفا نمی‌توانیم به امکانات دولتی و مردمی بسنده کنیم؛ بلکه باید همه توان ما کنار هم قرار بگیرد. از طرفی برنامه «ماه عسل» این هنر را داشته که موضوعات را خوب انتخاب و به خوبی پردازش کند.

معاون سیما عنوان کرد: به جای اینکه موضوع را کارشناس بررسی کند، با کسی که درگیر این ماجرا شده، صحبت می‌شود. البته مجری هنر کالبد شکافی فراز و فرود ابعاد موضوع را به خوبی دارد و توانسته هم مسئولین و هم مردم را کنار هم بیاورد.

دکتر میرباقری در خصوص طرح محسنین و آزادی زندانیان اظهار داشت: در برنامه امسال «ماه عسل» شاهد دو اتفاق مهم بودیم. کمیته امداد که مسئولیت افراد بی‌سرپرست را برعهده داشت، با طرح محسنین همراه شد و تاکنون نیم میلیون نفر شرکت کردند و با پرداخت پنجاه هزار تومان عدد قابل توجهی جمع‌آوری شده است. همچنین در طرح آزادی زندانیان، حدود بیست میلیارد تومان جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: برنامه «ماه عسل» پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون در رمضان امسال است. بعد از این برنامه، سریال‌های «نفس» و «زیر پای مادر» هستند. البته برنامه‌های دیگر و تلاوت‌های ماه مبارک رمضان، همچنین مستندهای مناسبتی نیز مخاطب خاص خود را داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین