کد خبر: ۴۵۵۹۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
تخریب و حمله به دولت و برجام از تریبون نماز عیدفطر

مداح حمله‌کننده به برجام و دولت روحانی کیست؟+عکس

خواندن اشعار سیاسی جنجالی میثم مطیعی مداح قبل از نماز عید فطر علیه رئیس جمهور و برجام باعث شد این مداح در کانون نقدها و طنز های شبکه های اجتماعی قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
برخلاف آنچه برخی رسانه ها گفته اند او شاعر نیست و متن ها و اشعار تند سیاسی او را افراد دیگری می نویسند که در این گزارش نامشان ذکر شده است. نکته جالب اینجا است که او در پایان همه اشعار تند و نیش دار خود تاکید می کند که کار او نقد است امروز هم مدعی شد که شعرش بیان «انتقادات منصفانه!»بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ میثم مطیعی پای ثابت برنامه تبلیغاتی ابراهیم رئیسی بود و در صف اول افرادی بود که در مجالس مختلف علیه روحانی و اصلاح طلبان به خواندن اشعار و مطالب تخریبی می پرداخت.

مداح حمله‌کننده به برجام و دولت روحانی کیست؟+عکس

او روز قدس سال گذشته نیز متن تند و بر از اهانت علیه ظریف و روحانی قرائت کرد و مذاکره کنندگان را به خیانت متهم کرد خبرگزاری فارس و رسانه های اصولگرا نیز با عنوان اشعار حماسی آن را در تیراژ بالا تکثیر کردند.

او از فارغ التحصیلان امام صادق است و به این اعتبار یکی از مریدان سعید جلیلی محسوب می شود.از طرفی با سران پایداری نشست و برخاست دارد پای منبری علیرضا پناهیان را می خواند و تصاویری از اظهار ارادت و دست بوسی او علم الهدی منتشر شده است.

سعید حدادیان دیگر مداح و فعال سیاسی در یکی از سخنرانی هایش میثم مطیعی را مخاطب قرار داده و می گوید:مطیعی فقط برای امام صادق(ع) نیست. مثلا هیئت رزمندگان او را دعوت می‌کند، متجاوز از 600 هیئت رزمندگان در کشور داریم بالاخره باید به هیئت‌داران کمک کرد.

میثم_مطیعی که درتریبون امروز نماز عید فطر خبر ساز شد پیش از #انتخابات چندین مجلس علیه اصلاح طلبان به شعر خوانی پرداخته بود او حتی  از لبنانی‌ها خواسته بود برای انتخاب رییس‌جمهوری حامی خط مقاومت درایران دعا کنند.

با این حال او شاعر نیست و متن هایش را کسان دیگری می نویسند. عمدتاً اشعار او را شاعران سیاسی جناح اصولگرا مثل علی محمد مودت ، محمد مهدی سیار تهیه می کنند.

تریبون های تبلیغی اصولگرایان برای او القاب و عناوین زیادی مطرح می کنند از مداح مدافع حرم تا خواننده اشعار حماسی.

منبع: ایران‌آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
39
167
گریه نکن...
برادرم، شکست در انتخابات با این همه تبلیغ هم سخته هم سوزناک و هم دردناک...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
5
10
هنوز داره میسوزه ،هرکاری هم میکنن ای میسوزه ،آی میسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
5
7
آخر زمان که فرا رسد بازار چاپلوسان داغ گردد دین شود وسیله ای به قدرت رسیدن ودین شود وسیله ای به ثروت رسیدن چه زیاد است عبرت چه کم است عبرت گیر از سخنان ناب مولا علی علیه اسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
2
مردم خواهان اجرای قانون اساسی هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین