کد خبر: ۴۵۵۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

انتقاد یک نماینده از حذف برخی رشته‌های دانشگاه آزاد

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به آن‌چه «حذف گسترده رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی» خواند، واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بعد از اطلاع از حذف گسترده رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی طی تماس تلفنی با معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اعتراض به این موضوع خواستار حل سریع موضوع به ویژه در مورد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شدم.

وی با بیان این‌که «حذف رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی واحد اردبیل غیرقابل قبول و غیر کارشناسی است»، تصریح کرد: پیگیر بازگرداندن این رشته‌ها هستم.

وی با اشاره به این‌که «باید دلیل این کار غیر کارشناسی مشخص شود»، ادامه داد: توسعه علمی استان بدون توسعه رشته‌های علمی و دانشگاهی ممکن نیست بنابراین نباید اجازه داد با کارهای غیرکارشناسی استان اردبیل که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه علمی است، از این رشته‌ها محروم شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل تعطیلی مجلس در حوزه انتخابیه بودم که با شنیدن این خبر متحیر شدم و قطعا این مساله را دنبال می‌کنم.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده مجلس با بیان این‌که «قطعا اجازه تعدی به رشته‌های دانشگاهی را نمی‌دهیم»، افزود: امیدواریم این رشته‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بازگردانده شود وگرنه به عنوان نماینده مجلس از طریق مراحل قانونی اقدام خواهم کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین