کد خبر: ۴۵۶۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

پنجمین نوه احمدی‌نژاد به‌دنیا آمد

محمد، نوه پنجم محمود احمدی‌نژاد، در تیرماه به‌دنیا آمد. این خبر را خود رئيس دولت‌هاي نهم و دهم رسانه‌ای کرد. او عکسی از خود و نوه‌اش را در فضای مجازی بارگذاری کرد و بنا بر سنت توییتری خود به انگلیسی نوشت: «My Grandson Mohammad Ahmadinejad».
آفتاب‌‌نیوز :
این خبر بیشتر از حرف‌ها و موضع‌گیری‌های احمدی‌نژاد دیده شد و با اقبال مخاطبان سریعا دست‌به‌دست شد. درحالی‌که هنوز دقیقا مشخص نیست نوه پنجم احمدی‌نژاد، پسر مهدی است یا علیرضا، بيشتر رسانه‌ها محمد را نوه مشترک احمدی‌نژاد و مشایی دانستند؛ یعنی فرزند مهدی. احمدی‌نژاد سه فرزند دارد؛ دو پسر و یک دختر. همه ازدواج کرده‌ و صاحب فرزند هستند.

 او در دوران ریاست‌جمهوری خود، خانه‌ خود را در ميدان «٧٢ نارمک» بازسازی کرد و با اضافه‌کردن چند طبقه، خانه‌هایی برای فرزندان خود تدارک دید. درحال‌حاضر احمدی‌نژاد در کنار سه فرزند و داماد و عروس‌های خود در همان محله نارمک زندگی می‌کند. 

مهدي خورشيدي، همسر تنها دختر محمود احمدي‌نژاد، بخت خود را در دنياي سياست با نامزدي در انتخابات شوراي شهر آزمود كه ناكام ماند. خورشيدي البته پيش از اين اذعان كرده بود كه پدر همسرش با نامزدي او در انتخابات مخالف بوده است. 

از دو پسر احمدي‌نژاد تاكنون فعاليت سياسي خاصي ديده نشده است. به نظر مي‌رسد خود احمدي‌نژاد نيز كه پس از ردصلاحيت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، به حاشيه سياست رفته است، اين روزها بيشتر وقت خود را صرف امور شخصي مي‌كند. به‌تازگي فيلمي از او در شبكه‌هاي اجتماعي دست‌به‌دست شد كه رئيس دولت سابق را در حال گرفتن عكس «سلفي» با هوادارانش در يكي از خيابان‌هاي پايتخت نشان مي‌داد.  

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین