کد خبر: ۴۵۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

برانکو: دیدار با استقلال هنوز قطعی نیست/ طارمی با اروپایی‌ها به توافق نرسید می‌تواند برگردد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید دیدار دوستانه با استقلال هنوز قطعی نیست. او همچنین گفت که طارمی قبل از آغاز اردوی اوکراین باید وضعیت خود را مشخص کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ درباره تمرین امروز تیمش با حضور ملی‌پوشان اظهار کرد: امروز برای نخستین بار بود که ملی‌پوشان تیم پرسپولیس سر تمرین حاضر شدند و همه تمرین کردند. وضعیت کمال کامیابی نیز مشخص شد و او قراردادش را تمدید کرد. تا چهارشنبه تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و سپس چهارشنبه صبح به سمت کیف خواهیم رفت. پس از آن ظاهرا دیداری با استقلال در آلمان خواهیم داشت. برگزاری این دیدار قطعی نیست اما صحبت‌هایی انجام شده است. این بازی‌ها می‌تواند برای باشگاه مهم باشد.

وی ادامه داد: پس از دیدارهای دوستانه بازی با نفت را در سوپر جام داریم که در فاز آماده سازی تیم می تواند کمک خوبی باشد. من همین الان شنیدم که علی کریمی سرمربی این تیم شده است و خوشحالم او می‌تواند دانش و تجربه خود را به بازیکنان جوانی انتقال دهد. برای او به جز دیدار با پرسپولیس آروزی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: از فعالیت باشگاه راضی هستم. بازیکنانی که می‌خواستیم جذب شدند و در مورد بازیکنان جوان و لیست مازاد فردا پنجشنبه پس از تمرین تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

برانکو در مورد وضعیت مهدی طارمی اظهار کرد:  ما به او اجازه این را دادیم که شرایطش را برای حضور در تیم‌های اروپایی که از آنها پیشنهاد دارد بررسی کند. باشگاه این اجازه را به او داده که با باشگاه های اروپایی مذاکره کند. طبیعی است که دوست داریم او در تیم بماند. اما او هدف برای آینده خود دارد و ما نمی‌توانیم بازیکنان خود را محدود کنیم. طارمی سرخود عمل نکرده و باشگاه از اقدامات او آگاه است. با این حال باید وضعیتش تا قبل از اردوی کیف مشخص شود.

او همچنین در مورد عالیشاه گفت: چیزی نمی‌دانم و در روزهای آینده باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش ایسنا،سرمربی سرخپوشان در مورد هدفش در این فصل به خبرنگاران گفت: ما اهداف حداکثری داریم. نخستین هدف ما کسب سوپر جام است و بعد از آن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی است. بعد از آن نیز به لیگ ایران و جام حذفی فکر می‌کنیم و برای قهرمانی در این دو جام می‌جنگیم.

او درباره بازی‌های زیاد پرسپولیس در فصل پیش رو توضیح داد: باید ببینیم چه پیش می‌آید. ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا عملا با سیزده بازیکن بازی کردیم اما نتایج خوبی به دست آوردیم.

ایوانکویچ درباره الاهلی عربستان، حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تغییرات الاهلی مرا نگران نمی‌کند زیرا جذب مربی و بازیکن در پنجره نقل وانتقالات عادی است. آنها ربروف جوان را آورده‌اند که ملی‌پوش اوکراین بوده و همراه به شفچنکو جزو نسل طلایی این کشور محسوب می‌شوند. او تجربه خوبی در کیف به دست آورده است و تقویت اهلی محسوب می شود. عربستان نیز در لیگ خود، قانون تعداد بازیکنان خارجی را به شش ارتقا داده اما این موضوع هیچ ترسی در ما ایجاد نمی‌کند با این حال می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین