کد خبر: ۴۵۸۸۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

راننده کامیون کنارجاده خوابش برد، دزدها بارش را بردند

ایران نوشت:11 اردیبهشت امسال فردی به کلانتری 154 چیتگر مراجعه و از وقوع سرقت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاکی به مأموران گفت: ازآنجا که کامیون خاورم حامل بار بود، شب گذشته داخل ماشین خوابیدم تا صبح بار را تحویل دهم اما وقتی صبح زود ازخواب بیدارشدم متوجه سرقت بارشدم.به‌دنبال این شکایت پرونده با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 10 در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

راننده خاور درتحقیقات بعدی به کارآگاهان گفت: ساعت 2 و30  دقیقه بامداد به مقابل انبار شرکت.... در کیلومتر 15 جاده مخصوص رسیدم؛ محموله خاور شامل پیچ و مهره بود اما باید تا باز شدن انبار شرکت منتظر می‌ماندم؛ به همین علت داخل خاور مشغول استراحت شدم؛ اما حدود ساعت شش صبح که از خواب بیدار شدم در کمال تعجب متوجه شدم دزدان حرفه‌ای بدون اینکه متوجه شوم، بار خاور را به سرقت برده‌اند.

وقوع سرقت‌های مشابه
همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان از سرقت‌های مشابه دیگری در «جاده قدیم»، «جاده مخصوص» و «جاده ساوه» باخبر شدند؛ در بررسی اظهارات تمامی رانندگان خودروهای باری، مشخص شد تمامی سرقت‌ها زمانی انجام شده که راننده‌های خودروهای بارکش پس از رسیدن به مقصد خود (انبار شرکت‌های مختلف) مشغول به استراحت در خودرو بوده‌اند.

کشف تصویر دزدان
کارآگاهان که سایه به سایه درتعقیب دزدان بودند با مراجعه به محل‌های سرقت و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، به سرنخ‌های مهمی رسیدند.با توجه به اطلاعات به‌دست آمده درباره محدوده و زمان سرقت‌ها و همچنین خودروهای استفاده شده در سرقت‌ها، تیم‌های عملیاتی پلیس وارد میدان شدند. تا اینکه ساعت 4 بامداد 24 اردیبهشت، مأموران کلانتری 154 چیتگر هنگام گشت در جاده مخصوص و کنترل پارکینگ یکی از شرکت‌های خودروسازی، با چهار سارق درحال سرقت محموله یک کامیون روبه‌رو شدند؛ اما سارقان به محض مشاهده مأموران سواربر خودرو وانت فرار کردند.

بدین‌ترتیب عملیات تعقیب و گریز در جاده مخصوص آغاز شد. این درحالی بود که سارقین با پرتاب سنگ و آهن به سمت خودروی پلیس و دیگر خودروهای عبوری، به سمت منطقه شهریار متواری شدند، اما سرانجام مأموران موفق به دستگیری تبهکاران سابقه دار شدند.در بازرسی از مخفیگاه‌های آنها نیز مقدار زیادی اموال سرقت شده ازجمله برنج، مواد شوینده، پارچه، روغن نباتی، مواد غذایی، پیچ و مهره، لوازم یدکی خودرو  و... کشف و توقیف شد.

اعتراف به دهها فقره سرقت از مغازه‌ها در تهران
کارآگاهان در ادامه موفق به کشف اموال دیگری ازجمله ساعت، فرش، گوشی‌های تلفن همراه، شیرآلات و.... شدند که متهمان به مسروقه بودن آنها اعتراف و عنوان داشتند که در ده‌ها فقره سرقت مغازه در مناطق مختلف شهر تهران و همچنین شهرهای حاشیه‌ای فعالیت داشته اند.سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به ارزش دو میلیارد تومانی اموال مسروقه به‌دست آمده از متهمان گفت: همزمان با دستگیری این گروه از سارقان حرفه‌ای، شاهد کاهش چشمگیری در وقوع سرقت‌های محموله بویژه در مناطق جنوب غرب تهران و همچنین سرقت‌های مغازه در سطح تهران هستیم؛ درحال حاضرتحقیق از دزدان حرفه‌ای ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
ایران مهد دلیران خخخخخ
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
احتمالابا استفاده از اسپری بیهوشی دست به اینکار میزنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین