کد خبر: ۴۵۹۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
نعمتی:

مگر جنگ شده که طرح سه فوریتی مطرح شود

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت:برخی دوستان مدعی هستند که هیچ گونه اطلاعاتی درباره قرارداد با توتال ندارند، چگونه افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی از قرارداد ندارند درباره آن اظهار می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : بهروز نعمتی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تهیه طرح سه فوریتی توقف اجرای قرارد توتال توسط برخی نمایندگان، گفت: تهیه طرح سه فوریتی در مواقع اضطراری انجام می شود، به این ترتیب مگر در شرایط کنونی جنگ رخ داده که طرح سه فوریتی تهیه شود، به نظر بنده این طرح بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و تاکنون تقدیم هیئت رییسه مجلس نشده است.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود:برخی دوستان مدعی هستند که هیچ گونه اطلاعاتی درباره قرارداد ندارند، لذا این سوال مطرح می شود که افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی از قرارداد ندارند چگونه درباره آن اظهار می کنند، مگر می شود افراد درباره مسائلی که اطلاعات ندارند، اظهارنظر کنند.

انعقاد قرارداد توتال در چارچوب قراردادهای IPC است


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انعقاد قرارداد توتال و سایر قراردادها که در آینده منعقد می شود در چارچوب قراردادهای IPC است، تصریح کرد:مجلس چارچوب قراردادها را مشخص و تصویب کرده و موارد 15گانه نظام در طرح ها دیده شده و به دولت اختیار داده شده که این قرادادها در چارچوب IPC منعقد شود و طرح سایر مسائل حاشیه ای است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین