کد خبر: ۴۶۰۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

ابراز رضایت هنرمندان پیشکسوت از کارنامه صالحی امیری

هنرمندان پیشکسوت معتقدند: عملکرد صالحی امیری در مدت زمان نه چندان زیاد تصدی وزرات فرهنگ و ارشاداسلامی قابل تقدیر است.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزها در هیاهوی معرفی اعضای کابینه دوازدهم، شهر تبریز میزبان ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت بود. صرف نظر از میزان استقبال هنرمندان از این اتفاق، برگزاری چنین همایشی نشان از توسعه فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر دارد.

 بدون تردید چنین رویکردی، از یک سو اساتید و بزرگان این حوزه را دلگرم می‌کند و از سوی دیگر، نسل جوان و علاقه‌مند به فرهنگ و هنر این مرزوبوم را به فردای خود، امیدوارتر می کند.

در این میان، رضایت خاطر حاضران از کارنامه موفق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پررنگ و چشمگیر بود و آنچه که بیش از هر چیز دیگری نمود داشت قدرشناسی جامعه هنری کشور از عملکرد صالحی امیری در مدت زمان نه چندان زیاد تصدی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که امید به تداوم آن در میان اهالی فرهنگ و هنر قابل توجه بود.

سال‌ها بود که به رغم اقدامات کوچک و بزرگ وزرای مختلف فرهنگ و ارشاد اسلامی، همواره به اعتراض و گله‌مندی هنرمندان از وزیر وقت عادت کرده بودیم.

 اگرچه چنین مواردی معمولا در بیشتر حوزه ها همواره مطرح است و البته فعالان عرصه فرهنگ، هنر و ادبیات به تبع روحیات لطیف و حساس خود، بیشتر از دیگران، از برخی ناملایمتی ها آزرده‌خاطر می شوند، اما جای بسی خرسندی است که اینک آنهایی که عمری را به پای هنر گذرانده‌اند، با رضایت خاطر از عملکرد بالاترین متولی حوزه فرهنگ و هنر کشور سخن می‌گویند.

به هر حال یک دوره دیگر همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت برگزار شد و جمعی دوست‌داشتنی بار دیگر در کنار هم، لحظاتی را سپری کردند. 

امید داریم همچنان شاهد حمایت دولت تدبیر و امید از جامعه هنری کشور باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین