کد خبر: ۴۶۰۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

ناامیدی هواداران رئال مادرید از حضور ام‌باپه در این تیم

بیشتر هواداران رئال مادرید معتقدند که مهاجم جوان فرانسوی با این تیم قرارداد امضا نخواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کیلیان ام‌باپه یکی از پرخبرترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. مهاجم جوان موناکو مد نظر تیم‌های بزرگ جهان است. یکی از این تیم‌ها رئال مادرید است. به همین خاطر رسانه اسپانیایی آس یک نظرسنجی در سایت خود قرار داد و از هواداران پرسید که آیا ام‌باپه با مادرید قرارداد امضا می‌کند یا خیر؟

۶۲ درصد کاربران (۱۵.۷۷۲ نفر) معتقد بودند که این اتفاق نخواهد افتاد. تنها ۳۸ درصد (۹.۷۶۲ نفر) باور دارند که ام‌باپه در این فصل پیراهن مادرید را بر تن خواهد کرد.

علاوه بر مادرید، تیم‌های بزرگی چون پاری سن ژرمن و منچسترسیتی خواهان این بازیکن هستند. این در حالی است که دیمیتری ریبولوف (مالک باشگاه موناکو) پیشنهاد خوبی برای تمدید قرارداد به بازیکن فرانسوی داده تا این بازیکن بماند؛ او می‌خواهد سالیانه ۸ میلیون یورو به ام‌باپه بدهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس،باشگاه رئال مادرید و زین‌الدین زیدان خواهان این بازیکن هستند اما نه به هر قیمتی. با وجود مثلث BBC در مادرید، مهاجم جوان فرانسوی جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت.

باشگاه اسپانیایی، پیشنهاد ۶ میلیون یورو در سال را به او ارائه داده اما قابل مقایسه با پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی پاری سن ژرمن نیست. از طرفی پپ گواردیولا خواهان این بازیکن است تا خط حمله منچسترسیتی را تقویت کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین