کد خبر: ۴۶۱۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

دستگیری قاتل فراری پس از 2 سال در چابهار

قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود دو سال در عملیات ضربتی کاراگاهان پلیس خبر داد.

‌به گزارش ایسنا-‌ سرهنگ "حیدرعلی کیخا مقدم" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل جوانی 30 ساله در یکی از مناطق شهرستان چابهار و فراری شدن قاتل به سمت شهرهای شمالی کشور، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 30 ساله را که پس از گذشت حدود 2 سال از ارتکاب جرم به چابهار آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری است، بیان کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با بر هم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس 110 به پلیس اطلاع رساني کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین