کد خبر: ۴۶۱۲۲۱
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
از دیدار با رئیسی تا حضور در صف اول مراسم اصولگریان

نفوذ تتلو و استحاله دلواپسان/بخاطر چند رای؟/اصولگرایان با تتلو به‌کدام‌سمت می‌روند؟/واکنش‌ها به تقدیر اصولگرایان از تتلو+عکس

تتلو، خواننده رپ و زیرمینی دوباره خبرساز شده است. این بار با حضورش در مراسم یک خبرگزاری اصولگرا؛ جایی که چهره‌های سیاسی اصولگرایی همچون عزت الله ضرغامی و حمید رسایی نیز حضور داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- تتلو که ماجرای حمایتش از رئیسی و دیدار با او در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری بازتاب گسترده‌ای در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور داشت، حالا به یک مهمان ثابت مراسم‌های اصولگرایان و مخالفان دولت تبدیل شده است. وی اخیراً مهمان مراسم جشن خبرگزاری اصولگرای فارس بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ انتشار تصاویر این مراسم و عکس‌های تتلو در این جشن با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی در یادداشتی که در همین‌باره منتشر کرده، نوشته است: پس از دیدار آقای رییسی با تتلو در جریان رقابت‌های انتخاباتی تتلیتی‌ها کنجی را در پهنه اصولگرایی یافتند تا در پی آن به مدد رسانه‌های رسای آن جریان بازنمایی یا دیده شوند.

نفوذ «تتلو» و استحاله دلواپسان/بخاطر چند رای؟/مخالفان دولت با تتلو به کدام سمت می‌روند؟

رحیمی افزوده است: اگر چه برخی تحلیلگران اصولگرا نیز بارها و ازجمله اخیرا اذعان کردند که آن دیدار ریزش قابل توجهی از اراء آقای رییسی را در پی داشت اما گویا درس‌آموزی لازم برای حلقه‌ای از حلقات حامیان رییسی نداشته و بالعکس جماعتی برآنند تا همچنان تتلو را با نمادهای اصولگرایان پیوند زنند. در اینکه تتلیتی‌ها برنده اصلی این پیوند بی‌پایه هستند تردیدی نیست اما در اهداف منتسبین به جریان اصولگرایی در اصرار به کانونی‌کردن تتلو و حاشیه‌پردازی از وی ابهامات زیادی وجود دارد. تجلیل از تتلو در مراسم رسمی خبرگزاری فارس بی‌شک به مذاق اصولگرایان ریشه‌دار و ارزشمدار خوش نیامده و ارزش افزوده‌ای هم در پایگاه ارزشی انقلاب ایجاد نمی‌کند.

این نماینده مجلس در ادامه نوشته است: حال سئوال اساسی اینست که آیا نسبتی بین این جماعت از اصولگرایان و تتلیتی‌ها کشف شده که اصرار به یک حرکت اشتباه دارند؟ اگر قرار است جلوی انحراف از آرمان‌های انقلاب و بدعت‌گذاری در حوزه فرهنگی گرفته شود چه کسانی باید در این میدان مطالبه‌گر باشند؟

وی می‌نویسد: منکر حقوق شهروندی امیرحسین مقصودلو (تتلو) نیستیم اما زمانیکه از وی در فضای سیاسی و فرهنگی بهره‌گیری می‌شود، بزرگان جریان باید با روشنگری لازم اصالت اصولگرایی را یادآور شوند و دست حلقه انحرافی را از دست‌اندازی به داشته‌های اصولگرایی و هزینه‌سازی برای این جریان کوتاه نمایند. شاید در ارزیابی نازل از رقابتهای سیاسی دو جریان بعضی‌ها از چنین هزینه‌سازی برای یک جریان بدست حامیان همان جریان بدشان نیاید و از چنین گزکی کمی هم ذوق کنند اما جایی که پای ادعای پاسداری از آرمان‌های انقلاب در میان است معنای سکوت، همراهی با این انحراف است. خطر حلقه‌های انحرافی برای به محاق بردن جریانهای اصیل انقلاب و تحمیل کارنامه منفی به این جریان‌ها کمتر از معرفی داعش بعنوان یک فرقه اسلامی در افکار عمومی نیست.

نفوذ «تتلو» و استحاله دلواپسان/بخاطر چند رای؟/مخالفان دولت با تتلو به کدام سمت می‌روند؟

این نماینده مجلس در پایان نوشته است: تجلیل از تتلو در مراسم خبرگزاری فارس هشداری برای جریان‌های ریشه‌دار است که با نو شدن زمان ابزارهای انحراف نیز رنگهای نو بخود می‌گیرند و مبادا زمانی بیدار شویم که فرصتی برای اصلاح نمانده باشد. فراموش نکنیم چه بسا مادران و پدران شهدایی که چند فرزندشان را تقدیم انقلاب کردند و بی‌تجلیل از میان مارفتند. چه جانبازانی که عمرشان را با زجرها و زخم‌های بی‌امان سپری کردند و گمنامانه رخت بر بستند. چه آزادگانی که غربت و اسارت و زخم روزگار را کشیدند و مظلومانه رفتند و هرگز تجلیلی از آنان نشد. داستان مسابقه تبری جستن از حلقه انحرافی پس از دهن‌کجی چندباره آنها به رهبری را نیک به یاد داریم و البته سنگینی و گرانیش همچنان باقی است. بهوش باشیم در امواج غفلت، نکند عبرت تاریخ شویم.

تقسیم تاریخ اصولگرایی به پیش و پس از این عکس

همچنین عباس عبدی در یادداشتی نوشت: آنهایی که هنوز به اهمیت انتخابات به عنوان یک عامل مهم تغییر در باورها و ارزشها ایمان نیاورده‌اند این عکس را هر روز چند بار ببینند. اصولگرایی را می‌توان به پیش و پس از این عکس طبقه‌بندی کرد. احتمالا این عکس را بدهم در قطع مناسب چاپ کنند و در دفترم بزنم با این تیتر که اگر عوامل دیگر نتوانست این جماعت را ذوب کند انتخابات بخوبی توانست. به قول مارکس در مانیفست در  توصیف مدرنیته: "هر آنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود."

عبدی افزوده است: این جماعت که نه سخت است و نه استوار؛ برای دود کردنشان کوشش برای کسب چند رای ناقابل و البته حلال کافی است. ضمنا علامت تاج را بر کلاه و آستین بالازده را نزد آقای تتلو ببینید تا همه چیز روشن شود.

نفوذ «تتلو» و استحاله دلواپسان/بخاطر چند رای؟/مخالفان دولت با تتلو به کدام سمت می‌روند؟

واکنش ابطحی به حضور تتلو در صف اصولگرایان

محمدعلی ابطحی نیز در روزنامه اعتماد نوشت: اینکه اصولگرایان با داشتن رسانه‌های فراوان و بسیاری از مراکز قدرت رسمی و به میدان آوردن همه نیروهای خود در انتخابات نمی‌توانند پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شوند، دلایل زیادی دارد. اما یکی از آنها عدم انسجام فکری و مبنایی آنان است. و اینکه توجهی به هویت تاریخی خود نمی‌کنند و تنها نزدیکی‌های انتخابات با زور و قدرت تلاش دارند خود را تحمیل کنند.شايد در شرايط عادي به خاطر قدرت، اين نوع رفتار مورد پرس و جو قرار نگيرد. اما وقتي مردم مي‌خواهند راي خود را آزادانه به صندوق بيندازند، ‌معادلات تغيير مي‌كند. ديگر آشتي‌هاي ديرهنگام و شب هنگام انتخاباتي نمي‌تواند تاثير‌گذار باشد و مهم‌تر اينكه رفتارهاي هنجارشكن از نظر مخاطبان مشخصي كه به دلايل عقيدتي طرفدار يك جريان سياسي هستند، دور نمي‌ماند.

ملاقات با يكي از خوانندگان رپ‌خوان در شرايط عادي شايد كاري پسنديده باشد. حتي اگركار خوبي تلقي نشود، اتفاق مهمي هم تلقي نمي‌شود. اما در انتخابات اخير ديدار آقاي رييسي با آقاي تتلو معادلات زيادي را به هم زد. دليل اصلي‌اش اين بود كه اصولگرايان حامي رييسي چنان طرف مقابل را به بي‌ديني و بي‌مبالاتي متهم مي‌كردند كه توقع مخاطب‌هاي اصولگرايي اين نبود كه با اين خواننده ديداري صورت بگيرد.اين كارها به پاي كل جريان اصولگرا نوشته مي‌شود و بخش اعظمي از مخاطبان اصولگرايي ريزش مي‌كنند. نشستن تتلو در صف اول جريان اصولگرايي  و نيامدن چهره‌هاي شاخص و اصلي اصولگرا در اين مراسم نشان از اعتراض به اين رفتارها از داخل جريان اصولگرايي است.

به خوبي به ياد دارم كه در سال‌هاي دهه ۶۰ كه من مدير راديو بودم، يك ظهر جمعه‌اي رفتم نماز جمعه. آن وقت‌ها نماز جمعه خيلي پرجمعيت بود. همه جناح‌هاي نظام در آن حضور داشتند. شب قبلش در تلويزيون فيلم خارجي نمايش داده شده بود كه اهالي يك خانواده سگ داشتند. تا چشم آيت‌الله مهدوي‌كني از آن بالا به من افتاد، ايشان آن روز امام جمعه تهران بود، بحث را با عصبانيت بردند به سمت انتقاد از تلويزيون و اينكه چرا بايد در تلويزيون به قول ايشان سگ‌بازي نشان دهند. صف اول نماز جمعه مي‌نشستيم. من به درست يا غلط بودن سخنان آيت‌الله كاري ندارم. اما مخاطبان اصولگرايي عمدتا مريد آيت‌الله كني‌ها بودند. آنها نمي‌توانند جاي خود را در رديف اول يك جلسه اصولگرايي با يك خواننده رپ عوض كنند.

من به‌شدت طرفدار اين نكته هستم كه جريانات سياسي بايد در طول گذر زمان شرايط فكري و روابط اجتماعي خود را به‌روز كنند. سبك زندگي جوانان كاملا متفاوت با گذشته شده است. معتقد نيستم فرمايشات ۳۰ سال پيش آيت‌الله كني مورد نياز اين دوره است. اما اين تفاوت ماهوي كه در جريان جلسه خبرگزاري فارس ديده شد هم انكار هويت قبلي اصولگرايان است.

توجه به اين نكته نيز ضروري است كه اصولگرايان با حربه سكولار خواندن اصلاح‌طلبان هميشه به مقابله آنها آمده‌اند. اين دين‌گرايي جاذبه مهمي براي آنان بوده است. متدينان با باورهاي ديني براي نظرات سياسي آنها اهميت قايل مي‌شوند. البته بايد اين نكته را هم در مورد اصولگرايان توجه داشت كه اين بحران هويتي‌شان ميراث آقاي احمدي‌نژاد است كه هنوز نتوانسته‌اند آن را جبران كنند. وقتي در انتخابات ۸۴ خواسته يا نا خواسته يكپارچه پشت سر او ايستادند و او نماينده فكر اصولگرايي در قدرت شد، همه در كنار او قرار گرفتند. رفتارهاي احمدي‌نژاد كه صف خود را از اصولگرايي جدا مي‌كرد، باعث مي‌شد كه چنددستگي بدي در بين اصولگرايان اتفاق بيفتد. بعد از دوره اول احمدي‌نژاد خيلي تلاش كردند كه هويت خود را باز يابند. نشد.در هر حال اصولگرايان بايد تجديد سازمان كنند و از انفعال بيرون بيايند تا بتوانند در آينده بال تواناي سياست ايران در كنار جريان اصلاح‌طلبي باشند. همه درگيري‌ها و حذف‌ها و هدر دادن نيروها ثابت كرد كه يكي از اين دوجناح اصلي سياسي قابل حذف نيستند، اصولگرايي به بازگشت به هويت خود نياز دارد.

تکرار اشتباه

روزنامه سیاست روز نیز نوشت: این روزها به نظر می‌رسد که اصولگرایان در روشهای تبلیغاتی خود دچار سردرگمی و اشتباه شده‌اند، اشتباه استراتژیکی که موجب بهره‌برداری رقبا و تحلیل غلط مردم از این رفتار آنها شده است.

شاید روزی که امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو خواننده رپ زیر زمینی در روزهای انتخابات در کنار ابراهیم رئیسی حاضر شد کسی فکر نمی‌کرد که این نوع دیدارها تکرار شود و برخی اینگونه تحلیل کردند که این دیدار اشتباه حاصل اضطرار انتخاباتی بوده و آقای رئیسی می‌خواسته از آرای خاکستری این طیف رای بگیرد. شاید مشاورین ایشان توصیه کرده بودند که افرادی مانند تتلو یا رپ خوان‌ها، فالوئرهای‌‌ میلیونی دارند و این تفکر وجود دارد که این افراد می‌توانند فالوئرهای خود را به انتخابات و رأی دادن ترغیب کنند درحالی‌که فالوئرهای این افراد گرایش سیاسی ندارند و این تلقی اساسا از اصل غلط بوده است. اصولاً این ایده که دیدار با یک رپر می‌تواند شانس ریاست جمهوری یک کاندیدای اصولگرا را افزایش دهد خنده‌دار بود. چنین دیدگاهی به انتخاب آقای رئیسی ضربه زد چون پایگاه رأی رئیسی در میان افرادی بود که بر ارزش‌های خاص ایدئولوژیک پایبندی به کاندیدا داشت و کسی از این گروه نمی‌تواند بپذیرد تتلو با این ارزش‌ها سازگاری داشته باشد. 

در حالی که هنوز نقد و نظر دراین خصوص ادامه دارد اما حالا شاهد تکرار این اشتباه به نحوی دیگر هستیم . حضوراین خواننده زیر زمینی با تیپی عجیب و غریب و تجلیل از این چهره جنجالی در جشن تولد یک سالگی یکی از رسانه‌های اصولگرا تعجب همگان را برانگیخت و بی‌شک به مذاق اصولگرایان ریشه‌دار و ارزشمدار خوش نیامد. 

گویا اثرات منفی دیدار تتلو با رئیسی درس‌آموزی لازم برای آنها نداشت و معلوم نیست که چه تفکری این رسانه را بر آن داشته است تا همچنان تتلو را با نمادهای اصولگرایان پیوند زنند. چنین سطحی شدن شایسته یک خبرگزاری اصولگرا نیست چرا که اخلاق با بی‌اخلاقی‌ها در تبلیغات جمع نمی‌شود و تتلو تا کنون نشان داده که موضوعی خلاف اخلاق داشته است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
3
32
... اسیر امثال تتلو شده اند و وجهه انقلابیون را خراب میکنند.ملاقات تتلو با اصولگرایان آنهم با این سر و وضع برنامه ریزی شده است و ...مثل این افراد بازی او را میخورند.
پاسخ ها
فردوس توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
اصولگرایان گویا همچنان بر مسیر اشتباه دشمنی با اصلاح طلبان و اعتدالیون و هواداران انها اصرار دارند ببینیم98 و 1400 چی میشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
4
48
اوج حقارت و درماندگی گروه... پایداری مشخص شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
4
43
افول گرایان کارشون بجایی رسیده که آویزان چه کسانی شده اند ؟؟
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
3
31
جناب حافظ؛ "شرممان باد زِ پشمینه آلوده خویش / گر، به این فضل و هنر نامِ کرامات نَهیم"!
امير حسين
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
24
4
دوستان بسيار كار خوبيست از اين اقايان تشويق كنيد
شما در نظر بگيريد معجزه خدا را، قلب ... يك ادم... در سال ٩٦ محو نقاشي و هنر ميشود. ...اينها لطف خداوند هست. اينشالله هر روز ارام تر و بدنبال هنر و استعدادهاي خدايي بروند... همه جا ارام هست. خدا اين اقاي تتلو را حفظ كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
3
32
اوج حقارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
30
برای بعضی نهادهای مدعی ارزشگرایی وحمایت کورکورانه از تتلیسم متاسفم حال بیایند ببینند که از اودرکنار خانواده شهدا تجلیل می کنند.کجایید مدعیان حزب اللهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
0
اقا بخدا تتلو شرف داره به امثال اينها تتلو ظاهر باطن همينه اما اينها چي ضمنا برا اينها كاري نداره كه مگه تيتر نزدند اطاعت از احمدي نژاد أطاعت از ...؟ و بعدها همين احمدي نژاد شد مفسد و ...،،فردا هم يه تيتر ميزن حاج امير تتلو برادر مومن و انقلابي و متعهد
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
5
اقا بخدا قصدم تيكه يا نيش و كنايه نيست
من به رسايي پيشنهاد ميدم اقاي رسايي وقتي خدا را شكر اينهمه تتلو را قبول داري كه باهاش هم مجلس ميشي هديه بهش ميدي بساط ازدواج تتلو را با دخترت هم فراهم كن هم سنت پيامبر را بجا اوردي هم ايشون را در دامان اسلام و روحانيت به منزل مقصود برسوني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
28
بيچاره ضرغامى از خجالت سرش رو هم بالا نياورده الحق والانصاف بدجورى با دستاى خودشون ابروى خودشونو بردن
غبیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
33
به هیچیش کار ندارم فقط اون تاج رو کلاهش خیلی جالبه

رسایی تتلو پیوندتان مبارک ;)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
یعنی میگید ایشان انگلیسی است ؟؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
شما با ملاک ومعیارهای اصولگرایی،که همیشه از خانواده شهدا جهت منویات تنگ نطرانه شان بهره برداری میکنند،حضور تتلو را محکوم میکنید.تتلو به خاطرمحدودیتهای نتگ نطرانه زیر زمینی شده وبه خاطر آهنگ های غیر مجازش، محکوم به فساد شده است مگر اصلا ما از موضع اصلاح طلبی، اصل اینکه ترانه هایش مصداق فساد است فبول داریم که حالا حصورش را باعث شرمندگی بدانیم.حالا که اصولگرایان این تساهل وتسامخ را از خود بروز داده اند ودایره خودیها را بازتر کرده اند،نیت خوانی نکرده واز ان استقبال هم باید نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
1
تره به تخمش میره. ابولی به باباش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
24
دستشون خالیه و هیچکی بهشون محل نمیذاره بخاطر همین به دست به دامن همچین موجوداتی شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
32
2
اگه از شما حمایت کرده بود اون موقع میشد فرشته و حالا چون به شما رو نکرده شده دیو و شیطان و اخ و ...
وای از شما که خود را آزاد در هر کاری میدانید و از سایه خودتان هم میترسید.
به جهنم بترسید این سخن نماینده شماس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
فعلاً برو اشکنه و پیاز تلیت کن بشین با تتلو بخور ،نمی خواد مارو از جهنم بترسونی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
ساقیت کیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
تبری می جستیم برادر . ما را همان استاد شجریان بس است. اصلا نمی توانیم ایشان را کنار استاد شجریان تصور کنیم.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
22
2
داره میگه توبه کردم...دست از سرش بر دارید
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
از لباسش معلومه تویبه کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
برادر احسان همین سادگی های شماست که زر و زور و تزویررا در دست گرفته اند و دیگر نیازی به دشمن برای نابودی کشور نداریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
اگر توبه کرده بود حداقل آستینهایش را بالا نمی زد تا صور خالکوبی شده مشخص باشد . حتما علامت روی کلاه هم اتفاقی بوده !!!!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
5
التماس اصولگرایان به جوانان و افکار نوی آنها دیگر پاسخگو نیست . مردم فریب ظاهر سازی استراتژیک انها نمیخورند. بزودی خود تترلو هم از انها جدا خواهد شد چون سیل ملت خروشان است و این خس و خاشاکهای خوانندگان ملت خودشات شدن خس و خاشاک موج ملت.
این هم پیروژی است برای ملت و هم شکست است برای انها که کشور را نابود کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
4
آن دیگر که هیچ ...... ولی ضرغامی خیلی احساس حقارت میکنه و شرمنده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
4
1
واقعا چرا فکر می کنین امثال تتلو غیر قابل اصلاح هستن
آفتاب ازشما بعیده هم این مطلب وهم اینکه نظرام ومنعکس نمیکنین.
پاسخ ها
علی رضا
| Germany |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
آقایانی که از امثال تتلو استفاده کرده اند تا قبل از این هم از این افکار مترقی داشتند؟ جه بجه هایی که بخاطر یکدهم پوشش و رفتار مثل تتلو از مدرسه تعلیق شدند و یا اخراج.
حیا کنید و نادانی که کردید را بپذیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
هرکه گریزد ز خراجات شاه ... بارکش غول بیابان شود حالا رای مردم خوبه یا خوب نیست ارزش داره یا نداره واقعا که چقدر .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
3
افراط و تفریط در نهایت به هم می رسند چون هر دو روی محیط یک دایره اند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
11
اگر اصلاح طلبان چنبن کاری کرده بودند حسین شربعتمداری تمام صفحه اول روزنامه اش را تیتر می زد و آبرو می برد اما برای خودشان هیچ اشکالی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
9
وقتی تریبونهای بزرگ در اختیار افراد کوچک قرار میگیرند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
به خدا همشون مثل هم هستند و همه بنده خدا فقط در ظاهر فرق دارند البته در فکر هم عین هم هستند و الان که پیوند انسانها را با هم میبینم خوشحالم ایکاش روزی برسد که شهروندان همه با هم باشند و درجه هم نداشته باشند و همه با هم در صف نماز جمعه با هم بنشینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
7
نه بقا کرد ستمگر نه بجاماندستم ظالم ازدست شدوپایه مظلوم بجاست

این افراد فقط لایق همین لاتها هستند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
8
تمام تلاش صدا و سیما در گزارش درگذشت خانم میرزا خانی این بود که تصویر خانم میرزا خانی بدون حجاب پخش نشود الان آقای ضرغامی اگر در ادعایش صادق است همین تصویر تتلو را در صدا و سیما نشان دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
9
آقاي رسائي هشت سال در مجلس به زمين و زمان تهمت زديد و فحش داديد نگاه كنيد به دست هاي تتلو و بازوهاي آن و خجالت بكشيد و خفه شويد.
علی
|
Germany
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
11
مردم ایران به استاد شحریان افتخار میکنن ... اقای رسایی به تتلو ...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
هیچ فرقی بین شجریان و تتلو نیست.خیلی گاف نیا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
8
چه چهره های موجهی وارد اصول گرایان شده به جای خسرو اواز ایران امیر تتلو با اون خالکوبیش مرجع اصولیون شده؟ ای عجبا چه خفتی ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
6
لااقل به ایشان می گفتید اگر توبه کرده دستانش را پنهان کند تا مردم باور کنند تغییر کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
4
تا 80 درصد یحتمل تتلو سحرشون کرده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
5
آقاي رسائي هشت سال در مجلس به زمين و زمان تهمت زديد و فحش داديد نگاه كنيد به دست هاي تتلو و بازوهاي آن و خجالت بكشيد و ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
نشست وبرخاست تتلو با اصولگرایان قطعا به ضرر تتلو تمام خواهد شد و به ریزش فالوئرهاش منتج خواهد شد!!به تتلو توصیه می کنم که از این طیف فاصله بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
تتلو همین هست که هست کسانی باید توبه کنند که وی را دست مایه افکار واهداف خود می کنند
بزودی همین آدمها که به او هدیه دادند واز رفتن برادر رییس جمهور مملکت به زندان شادی کردند وکف زدند باز تتلو را به کناری پرت می کنند و از افکار مریض خود دست نمی کشند
کاش همینها در این مراسم از بزرگ نابغه کسور وجهان یاد می کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
كار به و وجهه سياسي ندارم ولي ميخوام بپرسم الان ايشون واقعا چهره يك شخصيت توبه كار هست؟ الان تتلو سمبل جوانان اصولگراست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
2
دگردیسی - پوست اندازی - رنگ عوض کردن - مارمولک شدن
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
1
یک مشت دلقک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
خداییش آدم از قیافه تتلو حالش بهم میخوره با اون سر و وضعش و اون خالکوبی هاش. این الدنگ چیه که اینقد بزرگش کردن . خدا از سر تقصیرات رئیسی و دوستانش نگذره که این موجود زشت رو تیتر یک جامعه کرد. طرفداران اصولگرایی تحویل بگیرید. گند کارهاتون درمیاد دیگه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
چطور منافقین و روسای جمهور امریکا صراحتا اصلاحاتیها را پیاده نظام و خط اول مبارزه خود اعلام میکنند اقایان به همراه رهبرانشان افتخار هم میکنند به جایی هم پاسخگو نیستند انوقت از یک فردی که اگر هیچی برای ایشان قایل نباشیم حقوق شهروندی دیکته نوشته روحانی را باید حداقل قائل شویم کدام برای رای است کدام خجالت دارد.
بهتر است اصلاحاتیها بروند تجدیدنظر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
کلا م دوزیستی هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین