کد خبر: ۴۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱

افتتاح نخستین تم پارک آبی روباز کشور در کیش

معاون اول رئیس جمهوری در ادامه برنامه های خود در سفر به کیش نخستین تم پارک آبی روباز ایران را افتتاح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا ، «اسحاق جهانگیری» که در سفری 2 روزه و به منظور بازدید و افتتاح چندین طرح عمرانی و گردشگری عصر امروز (دوشنبه) وارد جزیره کیش شد، نخستین تم پارک آبی روباز ایران با نام ' اوشن 'را افتتاح کرد.

پارک آبی اوشن با کاربری تفریحی و گردشگری، نخستین تم پارک آبی رو باز ایران و دارای بلندترین رایدرهای (راه های آبی ) کشور است که در زمینی به مساحت 56 هزار متر مربع با سرمایه گذاری 1.850 میلیارد ریال به همت بخش خصوصی در کیش ساخته شده است .
ایجاد این پارک برای 400 نفر اشتغالزایی به همراه داشته و ظرفیت پذیرش روزانه آن سه هزار نفر است.

نیروگاه و آب شیرین کن جنوب جزیره، هتل پنج ستاره ویدا، مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس، مارینا و مرکز تفریحات دریایی طرح های دیگری هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهوری به طور رسمی به بهره برداری رسید.

اسکله 35 هزار تنی، کشتی اقیانوس پیمای سانی، شهرک مسکونی فاز 3 نوبنیاد، کلبه هور تا کشتی یونانی، پروژه مسکن سبز از طرح هایی است که امروز جهانگیری از آنها بازدید کرد.
فرودگاه و بندرگاه جزیره هندورابی نیز از طرح هایی است که روز سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

دراین سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و علی عابد زاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.

جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین