کد خبر: ۴۶۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد: هاشمی برای دانشگاه زحمات زیادی کشید

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه همه افرادی که در دانشگاه آزاد فعالیت کرده‌اند به گردن این دانشگاه حق دارند گفت: خانواده دانشگاه آزاد با یک میلیون دانشجو و هفتاد هزار استاد تمام وقت و نیمه وقت متعلق به مردم است و با پول مردم ایجاد شده و ما باید قدر مردم که ولی نعمت ما هستند را بدانیم و پاسخ‌گوی نیازهای آنها باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیات رییسه  این دانشگاه که با حضور فرهاد رهبر برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: " دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی زحمات زیادی برای این دانشگاه کشیدند.

وی با بیان اینکه روسای قبلی این دانشگاه دکتر جاسبی دکتر میرزاده و دکتر نوریان زحمات زیادی برای این دانشگاه کشیدند که جای قدردانی دارد،گفت: امیدواریم شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه هیات امنا را در خصوص معرفی دکتر رهبر به سمت ریاست این دانشگاه تایید کند.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: این دانشگاه به امر رهبر انقلاب تاسیس شد و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به این دانشگاه دارند و این انتظار می‌رود دانشگاه پاسخگوی نیازهای علم و فناوری و اقتصاد دانش محور باشد.

وی تاکید کرد: باید از نیروهای دانشگاه تا جایی که میسر است حداکثر استفاده بشود و بنا براین نیست که کسانی که سال‌های در این دانشگاه زحمت کشیدند را کنار بگذاریم و باید هر کس زحمت کشیده قدر زحماتش دانسته شود. البته درب دانشگاه هم به روی اساتید باز است و از تجارب همه نیروها استفاده می‌شود.

وی همچنین در پایان  گفت: مراسم معارفه دکتر فرهاد رهبر و تقدیر از دکتر نوریان در روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
الماسی
|
United States of America
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
خوب نتیجه زحماتش این روزها مردم دارن میبینند چون ایشان دستش از دنیا کوتاه است هیات امنا دانشگاه هم وابستگان ایشان را از دانشگاه بیرون کردند نتیجه زحمات از این بهتر ،،ولی خوب چند صباحی دیگر شماها هم دستتان از این دنیا کوتاه خواهد شد فکر نکنید تا ابد هستید ،،ودر موقع جان کندن اعمالتان جلو چشمتان رزه خواهد رفت وافسوس که دیگه وقت جبران نیست ،،،،،،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین