کد خبر: ۴۶۱۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
نقوی حسینی به نقل از وزیر ارتباطات:

رییس جمهوری تاکید دارد که در دولت دوازدهم سهم خواهی نداریم

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز - سه شنبه -این فراکسیون خبر داد و گفت:محمود واعظی در این جلسه بیان کرد که رییس جمهوری در انتخاب وزرا به هیچ گروه، جریان و جناحی سهم نمی‌دهد و سهم‌خواهی در کابینه نداریم و آقای روحانی به دنبال دولت کارآمد و پرتوان است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید حسین نقوی حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از محورهای مورد بررسی در این جلسه را شرایط و مناسبات اقتصادی شرکت‌های مخابراتی ، دولت آینده و نحوه انتخاب وزرا عنوان کرد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه بیان کرد که رییس جمهوری در انتخاب وزرا به هیچ گروه، جریان و جناحی سهم نمی‌دهد و سهم‌خواهی در کابینه نداریم و حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به دنبال دولت کارآمد و پرتوان است.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد که نگاه دولت به فراکسیون‌های مجلس یکسان است به طوری که حتی وی با فراکسیون ولایی نکات مشترکی دارد و دولت با همه فراکسیون‌ها تعامل می‌کند.
وی تصریح کرد: وزیر ارتباطات در این جلسه تاکید کرد که تلاش این است همکاری خوبی بین مجلس و دولت برقرار شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: در این جلسه نمایندگان عضو این فراکسیون همچنین نظرات خود را در علت راه اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات به عنوان مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب، علت کنترل نکردن فضای مجازی در کشور، علت ضعف آنتن‌دهی موبایل در کشور به خصوص شهر تهران و مراکز حساس بیان کردند.

نقوی حسینی ادامه داد: در این جلسه واعظی درباره راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات اظهارکردکه وزارت ارتباطات مسئول آماده‌سازی زیرساخت‌های شبکه ملی است که در همین راستا دو فاز آن افتتاح شده و فاز سوم در آینده افتتاح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین