کد خبر: ۴۶۱۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

پیشنهاد ناطق‌نوری به دولت روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری اظهار کرد: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در دیدار جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیش از انقلاب اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری جفای زیادی شد و امکانات در حداقل بود و مناطقی وجود داشت که مجبور بودند برای عبور از عرض رودخانه، برای بهره‌مندی از امکانات بهداشتی و تأمین مایحتاج، تلفات جانی، مالی و مشقات بسیاری را متحمل شوند اما امروز شاهد رشد چشمگیر این استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و... هستیم که انشاءالله با تداوم آن بتوان سایر مسایل و مشکلات این استان را مرتفع کرد.

وی ادامه داد: ساختار و سیستم اداری کشور ضعف دارد و باید اصلاح شود. کمبود نیروی انسانی نداریم و مشکلات موجود نیز به خاطر ساختار نامناسب است.

ناطق نوری تصریح کرد: امیدواریم آقای دکتر روحانی در چهار سال پیش رو بتوانند با غلبه بر مشکلات موجود اوضاع کشور را سامان دهند.

به گزارش ایسنا، وی خاطر نشان کرد: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین