کد خبر: ۴۶۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

ساکت: تیم ملی فوتبال ۸۵روز اردو در ۷ مرحله خواهد داشت/ با تیم‌هاى مطرح اروپایى بازی تدارکاتی خواهیم داشت

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تدارک تیم ملی فوتبال به‌منظور حضوری موفق در جام جهانی فوتبال به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود سلطانی‌فر با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران از بخش‌های مختلف اداری و امکانات سخت‌افزاری و زمین‌های چمن این مجموعه دیدن کرد و همچنین با حضور در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان فرآیند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و رهنمودهایی را به‌منظور تسریع در امور فوتبال مطرح کرد.

سلطانی‌فر از ساختمان pec، ساختمان پزشکی، زمین‌های شماره ١و٢، چمن مصنوعی، زمین ساحلی، مهمانسرای شماره ١و٢، هتل آکادمی و سالن فوتسال دیدن کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان و تیم ملی فوتسال زیر ١٧ سال بانوان از مراحل آمادگی این تیم‌ها دیدن کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم شرکت کرد. در این جلسه گزارشی از طرح توسعه مرکز ملی فوتبال و ساختمان فدراسیون و فعالیت‌های روزانه مرکز ملی فوتبال ایران به‌صورت تصویری از سوی ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ارایه شد.

ساکت گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در جام جهانی روسیه ٨٥ روز اردو در ٧ مرحله را سپری خواهد کرد. پیش‌بینى بازى با تیم‌هاى مطرح اروپایى را داده‌ایم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اهمیت نحوه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: پس از آنکه آذرماه قرعه‌کشی جام جهانی انجام شود به‌تناسب حریفان خود، برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران گزارشی پیرامون برنامه‌های کلان این فدراسیون همچنین روند اصلاح اساسنامه ارایه کرد.

سلطانی‌فر در جلسه‌ای با ارکان حقوقی و قضائی فدراسیون فوتبال هم حضور یافت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین