کد خبر: ۴۶۲۲۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی چه گفتند؟/این رفتار با ما درست نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با توجه به امکانات دیگر تیم‌های آسیایی کار تیمش در این رقابت‌ها سخت و البته نابرابر نسبت به حریفان است.
آفتاب‌‌نیوز :
شایان مصلح مدافع چپ جدید پرسپولیس پس از کسب نخستین قهرمانی خود با این تیم اظهار کرد: خدا را شکر توانستم در اولین دیداری که برای پرسپولیس بازی می‌کنم قهرمان شوم. بازیکن‌های بزرگی در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنند و می دانستیم که یک داربی را در پیش رو داریم.

او ادامه داد: توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. به هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. هرچه از زمان این بازی می‌گذشت بیشتر در جریان کار تیمی قرار می‌گرفتم و گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی را در 90 دقیقه به اتمام برسانیم.

وی درباره دیدار با نفت تهران تصریح کرد: من نخستین بارم بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتم و توانستم خود را با تیم وفق دهم تا بتوانیم مقابل نفت پیروز شویم. ما همه در تیم  رفیق هستیم و در کنار این رفاقت رقابت دوستانه‌ای را نیز داریم. مهمترین نکته موفقیت پرسپولیس و کسب جام‌های پیش رو است.

مصلح ادامه داد: قهرمانی سخت است اما دفاع از آن کار مشکل‌تری است. تلاش خود را می‌کنیم تا برای دومین بار متوالی در لیگ هفدهم قهرمان شویم. برای آسیا نیز تلاش خود را خواهیم کرد اما جدال در آسیا نابرابر است چرا که امکاناتی که آنها دارند چند برابر امکانات ما است.

بیرانوند:‌ در حال جنگیدن با مشکلات هستیم

علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت تهران اظهار کرد: بازی با صلابت و با کیفتی را ارائه دادیم. خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم و بار دیگر دل این هوادران را شاد کنیم. شاید این قهرمانی کمک کند که به وضعیتمان نیز رسیدگی شود.

وی افزود: همه بازیکنان آپشن‌هایی از قردادهای فصل پیش خود دارند که هنوز دریافت نکرده‌اند. همه تیم‌ها قرارداد این فصل خود را بسته‌اند اما قراردادهای فصل گذشته ما هنوز تسویه حساب نشده است. قرار بود پیش از شروع فصل این  مشکلات حل شود. از  فصل قبل طلب‌هایی داریم که امیدواریم هرچه زودتر به ما پرداخت شود. در حال جنگ با تمام مشکلات هستیم. با این حال برای هواداران نیز تلاش خود را خواهیم کرد. زیرا این وظیفه ماست.

نعمتی: خوشحالم اولین تجربه‌ام با پرسپولیس با جام همراه شد

سیامک نعمتی که اولین تجربه‌اش در لباس پرسپولیس را با قهرمانی در سوپرجام پشت سر گذاشت اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اولین بازی‌ام با لباس پرسپولیس با جام همراه شد. ان‌شاءالله مهمترین جام که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تجربه‌ اولین دیدار برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برایش سخت نبوده؟ گفت: بالاخره برای تیم بازیکنان جوان این اتفاق سخت است ولی هواداران و تیم حمایت کردند تا نمایش خوبی داشته باشیم. ان‌شاءالله جام‌های بیشتری کسب کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره‌ جایگاهش در ترکیب این تیم تصریح کرد: همه سعی و تلاشم این است که به تیم کمک کنم. فرقی نمی‌کند که نیمکت نشین باشم یا در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.

ربیع‌خواه: انجام شدن یا نشدن داربی آلمان تمرکز ما را برهم زد

محسن ربیع‌خواه پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام اظهار کرد:‌ بازی سختی مقابل نفت داشتیم. تازه از بدنسازی خارج شده‌ بودیم و همین مسئله بازی را بر ما سخت کرد. همچنین آنقدر به ما گفتند که داربی برگزار می شود، داربی برگزار نمی‌شود تمرکز ما بهم ریخت. خدا را شکر که توانسیتم در این بازی پیروز شویم و یک جام قهرمانی به هواداران هدیه دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط تیم نفت تهران گفت: نفتی‌ها بازیکنان امیدشان را به زمین فرستادند و انگیزه بالایی داشتند اما آنها کم‌تجربه بود و تجربه بالای ما به آنها چربید.

او افزود:‌ امسال شرایط ما سخت‌تر است چون سال گذشته قهرمان لیگ شدیم و انتظارات از ما بالاتر رفته است. ما هم در ایران و هم در آسیا باید نتیجه بگیریم و امیدوارم امسال هم قهرمان شویم.

ربیع‌خواه درباره‌ بازی در پست هافبک میانی خاطرنشان کرد: هرجا که بتوانم به تیم کمک کنم بازی می‌کنم مهم این است که پرسپولیس قهرمان شود و من تابع تیم هستم.

سیدجلال حسینی: اعتصاب نه اما به وضعیت موجود اعتراض داریم

 کاپیتان پرسپولیس پس از قهرمانی در سوپرجام اظهار کرد: ما مشکلات زیادی در پرسپولیس داریم بعد از دیدار فصل قبل با ذوب‌آهن دریافتی نداشیم و این خوب نیست. الاهلی که حریف ما در آسیاست در حال بستن تیم خود با بازیکنان پرهزینه و با کیفتی است. با امکاناتی که ما داریم تقابل با چنین تیم‌هایی مشکل است.

او ادامه داد: ما خیلی از باشگاه طلب داریم. این نتایج به خاطر هواداران گرفته شده است. اعتصاب به معنی تمرین نکردن است اما ما از موقعی که کادر فنی دستور دادند در حال تلاش و کوشش هستیم و فقط به وضع موجود اعتراض داریم.

حسینی درباره بازی هم گفت: بازی سختی بود. همیشه بازی های اول سخت است. مقابل تیم جوان و دونده‌ای حاضر شدیم ولی خدا را شکر توانستیم پیروز این میدان شویم. من مصدومیتی داشتم که با امکانات پزشکی ضعیفی که ما داریم، مصدومیتم بدتر شد. امکانات پزشکی ما در حد صفر است و نمی‌دانم دیگر باید چه‌کاری انجام دهیم.

گله سرخپوشان از وضعیت مالی‌شان

جمعی از بازیکنان پرسپولیس: این رفتار با ما درست نیست

همچنین جمعی از بازیکنان پرسپولیس  که شامل حسین ماهینی ، مهدی طارمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده می‌شدند، پس از کسب پیروزی مقابل نفت و قهرمانی در سوپر جام در میکسدزون ورزشگاه آزادی جمع شدند و در اعتراض به شرایط موجود در این تیم اظهار کردند: ۶۰ تا ۷۰ درصد قراردادهای فصل پیش و ۳۰ درصد از قردادهای امسال باقی‌مانده است. همه ناراحت هستند نمی‌توانیم حرف خود را به کسی بزنیم.

به نوشته ایسنا، آنها ادامه دادند : پی‌درپی گفتند که این مشکلات حل می‌شود اما چنین نشد. ما بهترین قهرمانی لیگ را به دست آوردیم. جزو هشت تیم برتر آسیا شدیم و توانستیم سوپر جام را فتح کنیم اما این گونه رفتار درست نیست. همه ما تحت فشار هستیم و مشکلات باید حل شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین