کد خبر: ۴۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

واکنش والورده به جدایی احتمالی نیمار

سرمربی بارسلونا نسبت به جدایی احتمالی مهاجم برزیلی تیمش واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا در نخستین بازی پیش فصل خود بامداد یک‌شنبه در آمریکا به مصاف یوونتوس می‌رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: نخستین بازی را پیش رو داریم. نمی‌خواهیم در تمام دقایق با یک ترکیب بازی کنیم. پس از ۴۵ دقیقه اول تغییرات زیادی را انجام خواهیم داد.

سرمربی بارسلونا افزود: من این جا هستم تا به همه کمک کنم. من نیز این جا می‌توانم پیشرفت کنم. باید آنها خود را با من و من، خود را با آنها وفق دهم. با این حال هدفم بهتر شدن همه است.

باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن آماده آزاد سازی بند ۲۲۲ میلیون یورویی قرار داد نیمار است. والورده درباره جدایی احتمالی مهاجم برزیلی‌اش گفت‌: در عصر شایعات زندگی می‌کنیم. او در بارسلونا خواهد ماند. همه بازیکنان خواهان ماندن نیمار هستند. ما او را فرامی‌خوانیم و او نیز تیم را همراهی می‌کند. نیمار در تیم اهمیت زیادی دارد. مطمئنم که خواهد ماند. آرام هستیم و تنها در صورت جدایی این بازیکن باید نگران شویم.

در صورت جدایی نیمار از پائولو دیبالا به عنوان جانشین مهاجم برزیلی یاد می‌شود. سرمربی اسپانیایی درباره این بازیکن و دیگر بازیکنان مورد نظر برای تقویت تیم اظهار کرد: همه خواهان امضای قرارداد با بهترین بازیکنان‌اند و تیم‌های دیگر بیش از همه به دنبال بازیکنان ما هستند. باید تیمی را که در اختیار داریم بهتر کنیم. باید در فصل نقل‌ و انتقالات هوشیار باشیم. با این حال تیم خیلی خوبی داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین