کد خبر: ۴۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

اعتراض بازیکنان استقلال به منصوریان

بازیکنان تیم استقلال از سرمربی تیمشان خواستند به هر شکل ممکن فکری به حال فضای نامناسب کمپ حجازی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزها تمرینات تیم استقلال در کمپ حجازی برگزار می‌شود و به طور میانگین 500 نفر از طرفداران این تیم برای دیدن بازیکنان مورد علاقه خود به محل تمرین آبی پوشان می روند.


این جمعیت در حالی وارد کمپ می‌شوند که این مجموعه نه از نظر ساختاری و نه از نظر نیروی انسانی توانایی کنترل جمعیت را نداشته و بعد از پایان هر تمرین تعداد زیادی از تماشاگران برای گرفتن عکس یادگاری و امضا به داخل زمین می روند و هیچکس هم نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

این اتفاق طی روزهای اخیر بارها و بارها باعث بر هم خوردن نظم کمپ حجازی و حتی خیابان‌های اطراف شده و از آنجایی که در کنار کمپ یک تالار عروسی قرار گرفته بعضا حتی برای میهمانان عروسی نیز مزاحمت‌هایی ایجاد می‌شود.

بازیکنان استقلال که از هجوم تماشاگران به زمین و حتی به سمت خودروهای خود ترسیده اند از منصوریان خواستند یا تمرینات تیم را پشت درهای بسته برگزار کند و یا اینکه از باشگاه بخواهد زمین تمرین را به ورزشگاه آزادی منتقل کند زیرا حراست آن استادیوم به راحتی تماشاگران را کنترل می‌کند. 


بی نظمی در تمرینات استقلال به خصوص بعد از پایان تمرین این روزها به کرات در تمرینات آبی‌پوشان دیده می‌ شود و برخی از بازیکنان این تیم تصمیم دارند برای حل این مشکل نزد مدیرعامل باشگاه رفته و موارد رخ داده در محل تمرین را به آنها گوشزد کنند.

منبع: نامه نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین